اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: رزمایش نیروهای مسلح دشمن را وحشت زده کرده است

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: رزمایش نیروهای مسلح توان و اقتدار موشکی ایران را به نمایش گذاشت و دشمنان را وحشت زده کرده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه بروجرد با اشاره به رزمایش های مختلف درکشور افزود: رزمایش پیامبر اکرم (ص) توسط نیروی زمینی سپاه در حال انجام است که سلاح هایی که ساخت فرزندان این کشور است را به نمایش گذاشتند و این رزمایش ها برای دشمن یک کار وحشت زا است.

وی اضافه کرد: دشمن می خواهد در مذاکرات، سیاستی را اجرا کند که ایران دست از تولید سلاح و موشک بردارد اما ایران با قدرت و قوت برنامه های خود را اجرا می کند.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: برگزاری این رزمایش ها در کشور برای دشمن سبب رعب و وحشت شده و در مقابل، اقتدار و پیشرفت ایران را نشان می دهد.

حجت الاسلام با اشاره به اقتصاد مقاومتی افزود: فرمایشات رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی یک برنامه کارشناسی شده است و برای تحقق نیاز به همکاری و تلاش دارد که برای تحقق اقتصاد مقاومتی نباید کالای خارجی مصرف کرد.

وی ادامه داد: برای رونق تولید داخلی باید کالای تولید داخل را مصرف کرد زیرا استفاده از کالای خارجی یعنی تعطیلی واحدهای تولیدی و موجب بالارفتن آمار بیکاری می شود.

خطیب نماز جمعه بروجرد با اشاره به سفر قالیباف به روسیه گفت: سفر رئیس مجلس به روسیه برای هماهنگی بیشتر این ۲ کشور بود، با توجه به این که چین و روسیه با ما ارتباط دارند، دشمن را نگران کرده است.

وی افزود: موضع منطقی و محکم ایران از زبان رهبری درباره برجام بیان شد و رهبرمعظم انقلاب فرمودند ما باید شرط بگذاریم نه دیگران چون ما به تعهدات خودمان در برجام عمل کردیم ولی آنها به تعهدات خود عمل نکردند.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: شرط ایران، لغو همه تحریم ها است و باید راستی آزمایی هم صورت گیرد و اگر لغو شدند ما هم به تعهدات عمل می کنیم که این موضع رهبری سبب غرور و اقتدار می شود.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب گفت: خداوند در این ماه بسیار توجه دارد و روزه در این ماه ثواب ویژه ای دارد و استغفار در این ماه بسیار سفارش شده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close