اخبار لرستان

رشد ۱۰ درصدی صدقات در لرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل

روزهای بروجرد- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد لرستان گفت: صدقات جمع‌آوری شده این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد رشد داشته است.

مجید طائف هفتم بهمن‌ماه، با اشاره به رشد ۱۰ درصدی صدقات نسبت به مدت مشابه سال قبل، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون شش میلیارد و ۵۴۲ میلیون تومان صدقه در این استان جمع‌آوری‌شده است.

وی با بیان اینکه صدقات با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی جمع‌آوری می‌شود، تصریح کرد: دستگاه‌های کارت‌خوانی در اختیار نیروهای جمع‌آوری صدقات است که مشترکین می‌توانند با استفاده از کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب نسبت به پرداخت صدقه خود متناسب با وجوه موجود در صندوق‌ها اقدام کنند.

به گزارش ایسنا معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد لرستان به موارد صرف صدقات مردمی در امور محرومان اشاره کرد و افزود: صدقات جمع‌آوری شده در بخش‌های درمان، کمک معیشت، جهیزیه، مسکن مددجویی، امور تحصیلی، فرهنگی و… برای خانوارهای نیازمندان هزینه می‌شود.

طائف با بیان اینکه نیکوکاران می‌توانند با استفاده از روش‌های الکترونیکی و درگاه‌های اینترنتی نذورات و کمک‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان به دست نیازمندان برسانند، ادامه داد: با استفاده از گوشی تلفن همراه و شماره‌گیری #۰۶۶*۸۸۷۷*، ارسال یک پیام بدون متن به شماره ۸۸۷۷، شماره‌گیری تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷ و سایت امداد از آسان‌ترین روش‌های پرداخت صدقه الکترونیکی است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close