اخبار بروجردلرستان

خروج مرغ زنده و کشتار از لرستان ممنوع است

روزهای بروجرد- رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: به دستور دادستان، خروج مرغ زنده، کشتار و قطعه‌بندی شده از چهار مرز خروجی استان ممنوع است.

به گزارش مهر، در راستای اصلاح امور و عرضه مرغ به قیمت مصوب جلسه‌ای به ریاست اسفندیار حسنی مقدم رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان، مدیران دستگاه‌های نظارتی و امنیتی، مدیران کشتارگاه‌های مرغ و عوامل کشتار و توزیع مرغ گرم در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان برگزار شد.

اسفندیار حسنی مقدم رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در این جلسه اظهار کرد: کارگروه‌های نظارتی سازمان جهاد کشاورزی لرستان، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل دامپزشکی و تعزیرات حکومتی بر مراحل جوجه ریزی، توزیع نهاده‌ها، پرورش مرغ و کشتار مرغ تا کشتارگاه‌ها نظارت می‌کنند.

وی با بیان اینکه همچنین کارگروه دیگری بر مراحل توزیع مرغ از کشتارگاه تا خرده فروشی‌ها نظارت خواهند کرد، تصریح کرد: به دستور دادستان چهار مرز خروجی استان لرستان شامل خرم آباد به خوزستان، نورآباد به کرمانشاه، بروجرد به اراک و الیگودرز به خمین مسدود و خروج مرغ زنده، کشتار و قطعه بندی شده ممنوع است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه نهاده مورد نیاز مرغداری‌ها با ارز ۴۲۰۰ تومانی تحویل مرغداری‌ها شده است و در قبال آن باید گوشت مرغ تحویل شود، افزود: اخلال در نظم اقتصادی جرم محسوب شده و متخلفین به مراجع ذیصلاح معرفی خواهند شد.

حسنی مقدم گفت: مدیریت طیور استان آمار روزانه مرغداری‌هایی که مرغ آنها به مرحله کشتار رسیده است را به کارگروه‌های نظارتی اعلام و گشت مشترک سازمان جهاد کشاورزی، تعزیرات، اداره کل دامپزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت بر این امر نظارت می‌کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close