اخبار بروجردویژه ها

باید به توسعه شهرستان بروجرد کمک ویژه شود

روزهای بروجرد- معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان گفت: رفع موانع تولید باید در اولویت قرار بگیرد و باید همکاری بین بانک ها و تولید کنندگان بیشتر شود و بانک های عامل در رونق واحدهای صنعتی مشارکت داشته باشند.

محمود ثمینی در آیین افتتاح ۲ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی شماره یک بروجرد اظهار داشت: استقلال شعار نظام جمهوری اسلامی است و علی رغم فشار ها و تحریم ها همه توطئه های دشمنان خنثی شد.

وی افزود: امروز توانسته ایم با استفاده از خلاقیت جوانان از نظر دانش و فناوری های نوین به خود کفایی برسیم و شاهد تولید کشتی های قاره پیما و زیر دریایی تولید داخل باشیم و در صنایع نظامی با کشورهای بزرگ دنیا برابر هستیم.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: با توجه به تحریم ها مردم از نظر معیشتی در سختی هستند ولی ملت پای نظام و انقلاب ایستاده اند و روز به روز شاهد پیشرفت و توسعه کشور هستیم.

ثمینی اضافه کرد: تولید به وضعیت اقتصادی کمک می کند و اوضاع معیشتی مردم سامان پیدا می کند.

وی یادآور شد: باید تلاش کنیم سرمایه گذاران برای تولید سرمایه گذاری کنند و باعث توسعه اقتصادی شوند زیرا تحقق این مهم به استقلال کشور کمک خواهد کرد.

وی تاکید کرد: ایران اسلامی در منطقه حرف اول را می زند و تعیین کننده است، صنایع نظامی ایران بحث بازدارندگی برای دشمنان دارد.

معاون سیاسی استاندار لرستان ادامه داد: مشارکت بانک ها در صنعت با کم کردن سود بانکی امکان پذیر است و با همه دشمنی ها و تحریم ها دولت تلاش می کند از تولید حمایت ویژه کند.

ثمینی گفت: افتتاح ۶۶ طرح تولیدی در بروجرد نشان از این دارد که این شهرستان قابلیت توسعه همه جانبه دارد به لحاظ نزدیکی به استانهای بزرگ کشور می تواند پیشرفت خوبی داشته باشد.

وی با تاکید براینکه باید به توسعه شهرستان بروجرد کمک ویژه شود، اظهار داشت: برای رونق تولید باید از تولیدات داخل استان لرستان حمایت شود.

به گزارش ایرنا در دومین روز از دهه فجر ۲ طرح تولید با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد تومانی افتتاح شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close