اخبار ایران

بایدن به دنبال تشکیل دولتی متناسب با خواسته‌های خودش در داخل ایران است

روزهای بروجرد- حجت‌الاسلام علی سعیدی در مراسم ۲۲ بهمن بندرعباس اظهار کرد: بزک کردن بایدن و دیو و دلبرسازی از ترامپ و بایدن در صحنه سیاست کار غلط و بیهوده ای است و مردم باید هوشیار باشند که فریب این بازی‌های جدید را نخورند.

وی با تأکید بر این که راهبرد بایدن همان راهبردهای دوران اوباما است چرا که وی معاون اوباما بود و تمامی سیاست‌های منطقه‌ای و جهانی آمریکا را در دوران ریاست جمهوری اوباما تدوین و راهبری می‌کرد، افزود: راهبرد آنان همواره دشمنی و خصم با ملت ایران بوده است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در ادامه با اشاره به اهمیت نقش و حضور مردم در صحنه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفظ و حراست از این دستاوردها، خاطرنشان کرد: مردم ما همواره نقشی متفاوت در صحنه داشته‌اند. از پیروزی انقلاب اسلامی تا استقرار انقلاب و اقتدار انقلاب و دیگر نقش‌های اقتدار آفرین، همواره مردم در خط اول مجاهدت و مقاومت بوده‌اند و این حضور با قدرتی روزافزون ادامه دارد.

حجت‌الاسلام سعیدی ادامه داد: حضور و تصمیم هوشمندانه در انتخابات پیش رو نیز اهمیت فراوانی دارد. انتخاب یک رییس جمهور کارآمد و انقلابی می‌تواند حرکت نظام به سمت رفع مشکلات و خدمت هرچه بیشتر به مردم را تسریع کند لذا هوشمندی در انتخابات از اهمیت اساسی برخوردار است و اگر امروز کارآمدی ویژه‌ای در قوه قضاییه با حرکت انقلابی به سمت عدالت شاهد هستیم، این‌ها بواسطه انتخاب مدیری است که توانسته امید را در دل‌های مردم زنده کند.

وی با بیان این که نوع انتخاب‌ها در رقم زدن کارآمدی اهمیت مهمی دارد، گفت: اگر ناکارآمدی در برخی شوراها وجود دارد و یا نقصی در دیگر عرصه‌ها نظیر مجلس و دولت و … وجود داشته باشد به نقش و نوع حضور مردم باز می‌گردد و باید انتخاب‌ها هوشمندانه باشد.

حجت‌الاسلام سعیدی اضافه کرد: نقش مردم در کارآمدی نظام یک نقش موثر و بی‌مانند است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به تعابیر رهبر معظم انقلاب در این زمینه، خاطرنشان کرد: در انتخابات جامعه متدینین وقتی انتخاب می‌کنند، تصور می‌کنند که هر مدیر انقلابی و ارزشی مدیر است در حالی که این گونه نیست خیلی ها انقلابی هستند اما مدیر نیستند. خیلی‌ها ارزشی‌ و ولایت مدار هستند اما مدیر نیستند. ما در تاریخ داریم که ابوذر در منتهای درجه حزب الهی قرار داشت اما رسول خدا به او گفت که شما مدیریت نپذیر.

وی اظهار کرد: آنی که از مردم انتظار است انتخاب مدیر انقلابی، ولایت مدار ارزشی است که سبب ارتقای نظام شود و الا اگر بر اساس احساس و انفعال رای دهیم، کاری پیش نمی‌رود.

حجت‌الاسلام سعیدی با اشاره به ۶ راهبرد دولت بایدن در ادامه رفتارهای دولت اوباما و دموکرات‌ها در برابر ایران، عنوان کرد: آنها بدنبال نفی قدرت منطقه‌ای ایران، حذف قدرت هسته‌ای، عدم حمایت ایران از حزب الله و حماس، شکستن انسجام داخلی و حذف قدرت ایران در صحنه انرژی هستند و آن را از طرق رفتارهای خاص خویش دنبال می‌کنند ولی در نهایت هیچ تفاوتی میان راهبردهای ترامپ و بایدن وجود ندارد.

وی تصریح کرد: بایدن بدنبال کشاندن ایران پای میز مذاکره با حداقل امتیاز و تشکیل دولتی متناسب با خواسته‌های خودشان در داخل ایران است ولی مردم باید هوشیار باشند و مبادا نگاه ما به دشمن داشته باشند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در پایان تأکید کرد: امروز قوه مقننه از نیروهای انقلابی ولایت مدار است. قوه قضاییه هم وضعیت خوبی دارد و مأموریت‌های محوله را در راستای تقویت عدالت و امید در جامعه به خوبی در پی گرفته است و تشکیل یک قوه مجریه توانمند و همراستا با این دو قوه می‌تواند سرعت حل مشکلات و رفع مسائل را دوچندان کند.

حجت‌الاسلام سعیدی همچنین با توجه به درخواست‌های مردمی، دعای طلب باران را قرائت و از خدای منان طلب بارش رحمت الهی بر مردمان جنوب و سراسر ایران اسلامی کرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close