لرستان

ایجاد بخش «آی سی یو» جدید در همه بیمارستان‌های لرستان

روزهای بروجرد- رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: طی امسال در همه بیمارستان‌های استان بخش‌های «آی سی یو» جدید ساخته و تجهیزات جدید نیز خریداری شده است.

به گزارش مهر، محمدرضا نیکبخت در حاشیه کلنگ زنی ساختمان دانشکده بهداشت و تغذیه دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه در سال ۹۹ مشکل عمده دیگری در حوزه بهداشت و درمان استان که لاینحل باشد نداریم؛ اظهار داشت: به جز بیمارستان ۵۱۵ تختخوابی خرم آباد که امیدواریم با سفر دکتر نوبخت به استان برای این موضوع فکری اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه با کمک استاندار و حمایت‌های نمایندگان لرستان در بخش تجهیزات و ساختار موفق شدیم مهم‌ترین مشکلات استان را حل کنیم، تصریح کرد: ۷ دستگاه سی تی اسکن، ۵ دستگاه ام آر آی، یک دستگاه سی تی آنژیو و یک دستگاه آنژیو به مجموعه تجهیزات بیمارستان‌های استان اضافه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر اینکه در همه بیمارستان‌های استان بخش‌های آی سی یو جدید ساخته شده است، افزود: هر جا که بخش‌های زایشگاه و اورژانس دچار مشکل بودند به سرعت و جدیت مسائل حل شده است.

نیکبخت با اشاره به اینکه در ارتباط با جذب نیروی انسانی، روز جمعه آزمون جذب برگزار می‌شود و ۸۲۵ نفر به مجموعه دانشگاه اضافه می‌شود، گفت: در مجموع جذب نیروی انسانی در مجموعه علوم پزشکی استان به ۱۵۵۰ نفر خواهد رسید که در رشته‌هایی مثل بیهوشی، اتاق عمل، پرستاری و امور تخصصی است.

وی با بیان اینکه امسال ۶ دستگاه اکسیژن ساز خریده‌ایم و در بیمارستان‌ها مستقر شده است که برای خرید هر کدام بالغ بر ۳ میلیارد تومان هزینه شده است، یادآور شد: همچنین ۵ آزمایشگاه پی سی آر را در استان دایر کرده‌ایم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close