اخبار بروجرد

اجرای طرح پیاده رو سازی سه راه جعفری بروجرد متوقف شد

روزهای بروجرد- معاون عمرانی فرماندار بروجرد گفت: بر اساس تصمیم کارگروه ترافیک شهرستان اجرای طرح پیاده رو سازی سه راه جعفری بروجرد متوقف و به زمان دیگری موکول شد.

عکس تزیینی است

مسعود فلاح در گفت و گو با ایرنا افزود: اجرای طرح پیاده روسازی سه جعفری بروجرد که به صورت آزمایشی و در مرحله اول با مسدود کردن سه راه جعفری و اجرای طرح ترافیک در خیابانهای اطراف به مدت یک هفته اجرا شد که با تصمیم کارگروه ترافیک متوقف شد.

وی اظهار داشت: کارگروه ترافیک شهرستان در جلسه ساعاتی پیش اعلام کرد تا زمانی که شهرداری و دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق و گاز و مخابرات زیر ساختهای لازم را برای اجرای این طرح آماده می کنند، پیاده رو کردن سه راه جعفری به زمان دیگری موکول می‌شود.

معاون عمرانی فرمانداری بروجرد بیان کرد: اجرای طرح پیاده رو کردن سه راه جعفری بسیار طرح خوبی است و باید اجرا شود ولی به ولیل آماده نبودن زیر ساخته این طرح به طور موقت لغو میشود.

فلاح افزود: بنا بر تصمیم شورای ترافیک خیابان های اطراف سه راه جعفری که مسدود و یا یک طرفه شده بود، به حالت قبلی باز خواهد گشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا اجرای طرح پیاده رو سازی سه راه جعفری با هدف ساماندهی محدوده بازار تاریخی بروجرد و ساماندهی دست فروشان و کاهش ترافیک برنامه ریزی شده بود.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “اجرای طرح پیاده رو سازی سه راه جعفری بروجرد متوقف شد”

  1. هیچ اولیتی در این طرح در حال حاضر با توجه به شرایط موجود و اطلاع از عدم زیرساخت ؛ وجود ندارد.
    ضمنا” شما که از قبل میدونستید که زیرساخت ها فراهم نیست چرا اقدام به شروع این کار کردید؟،
    اسم این حرکت ناشیانه ‘ فقر مدیریت و بی توجهی به اولویت های مهم دیگر در این شهر بحران زده ست.
    شاید هم بگید که از قبل میدونستید که امکان فراهن کردن این زیر ساخت ها در زمان حاضر نیست- در اون صورت که باید گفت که ؛ ناشی بازی محض.
    معاونت عمرانی هم اطلاع دقیق دارین که مدیریتی آشفته و بسار بد دارند.
    نمونش چند تا پل که در زمان سیل با گیر کرون گل و لای موجبات آبگرفتگی شدید و ایجاد ترافیک و خطرات بسیار زیادی شد.
    ولی با گذشت نزدیک به دوسال هیچ اقدامی نه از سوی اداره راه و ترابری و نه از سوی معاونت عمرانی صورت گرفته.
    درست روبروی دانشگاه آیت الله بروجردی؛ یک خروجی آب های سطحی در زیر جاده اصلی وجود داره که بعلت تنگ بودن و کوچک بودن مسیر این آبراهه در زمان بحران مسدود میشه- هنوز نتونستید مشکلی به این کوچیکی رو رفع کنید.
    بنظرم یک بچه دوم دبستان هم میتونه رفع مشکل کنه با این همه امکانات موجود که در هر اداره راه و ترابری و مدیریت فرمانداری ویژه وجود داره.
    چیزی نمیشه اسمشو گذاشت جز فقر و نادانی مطلق در مدیریت.
    لابد گذاشتید چند تا سیل دیگه بیاد بعد بفکر باشید؟،.
    من متوجه نشدم بابت چی شما رو در اون پست گذاشتند ؛ از بابت چه خدماتی دارید پول دریافت میکنید.
    روزهای بروجرد کار شما اطلاع رسانی دقیقه ، لطفا” همین معضل رو در زمان اکنون که بحرانی وجود نداره منعکس کنید تا در شرایط خاص با مشکلات مجدد باعث نارضایتی و بحران مجدد نشه….؛
    سپاس.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close