اخبار بروجردلرستان

آماده باش به روسای شبکه‌های بهداشت و درمان لرستان در پی احتمال موج چهارم کرونا

روزهای بروجرد- رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از آماده باش به روسای شبکه‌های بهداشت و درمان برای مقابله با بحران احتمالی موج چهارم کرونا خبر داد.

به گزارش مهر، محمدرضا نیکبخت در جلسه وبیناری با مسئولین شبکه‌های بهداشت و درمان لرستان با موضوع بحران احتمالی موج چهارم کرونا، گفت: در شرایط کرونایی حساسی قرار داریم و با این وضعیت موظفیم با تمام قوا با آن مبارزه کنیم.

وی، عنوان کرد: با شناسایی اولین نقطه بروز کرونای جهش یافته انگلیسی باید به آن نقطه حمله کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ادامه داد: کنترل این گونه از کانون‌ها بسیار مهم و حیاتی خواهد بود.

نیکبخت، عنوان کرد: مرگ و میر در کرونای جهش یافته ۱۰ برابر کووید ۱۹ است و این موضوع حساسیت مبارزه جدی تر و شبانه روزی را با آن نشان می‌دهد.

وی، گفت: از مسئولین شبکه‌های بهداشت و درمان سراسر استان انتظار دارم روزانه نقطه به نقطه از شهرستان تحت پوشش خود را از طریق مراکز جامع سلامت کنترل کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، عنوان کرد: نباید تحت تأثیر احساسات جان مردم را به خطر انداخت و از فردا باید با تمام توان کار نظارت و رصد شرایط بیماری را زیر نظر بگیریم.

نیکبخت، تأکید کرد: رؤسای شبکه‌های بهداشت و درمان در اسرع وقت ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا را در شهرستان خود تشکیل داده و تمهیدات لازم را هرچه سریع‌تر در برنامه قرار دهند.

وی، اظهار کرد: خطر کرونای جهش یافته باید به صورت گسترده برای عموم مردم اطلاع رسانی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، تصریح کرد: همجواری ما با استان خوزستان که بسیاری از شهرستان‌های آن در وضعیت قرمز قرار دارند یک زنگ خطر است و باید فعالیت مراکز بهداشت «دیده ور» را به صورت جدی تر و دقیق‌تر برنامه ریزی کنیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close