اخبار بروجرداخبار لرستان

کاهش ۵۰ رصدی درآمد باشگاه‌های بدن‌سازی/ بروجرد میزبان مسابقات استانی می‌شود

روزهای بروجرد- دبیر هیئت بدنسازی لرستان گفت: درآمد باشگاه‌های بدنسازی در ایام کرونا ۵۰ درصد کاهش‌یافته است، با این‌وجود دولت تا به امروز حمایت قابل‌توجهی از باشگاه‌های بدنسازی انجام نداده است.

جمال چیرگی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: پس از بهتر شدن اوضاع استان از نظر کرونا باشگاه‌های بدنسازی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از نیمی از ظرفیت فعالیت خود را مجدداً آغاز کردند.  

وی با بیان اینکه طی یک ماه گذشته باشگاه‌های بدنسازی استان برای دریافت تسهیلات کرونایی ثبت نام کرده‌اند، افزود: اما تا به امروز پرداختی به آنان صورت نگرفته است در این تسهیلات به ازای هر فرد بیمه‌شده در باشگاه‌های ورزشی مبلغی بین ۸ تا ۱۶ میلیون تومان پرداخت شود.

دبیر هیئت بدنسازی لرستان بیان کرد: در استان لرستان ۳۸۰ باشگاه مجوزدار بدنسازی داریم که این تعداد در مرکز استان حدود ۱۶۰ باشگاه است بر اساس برآوردها حدود ۷۰ درصد باشگاه‌های بدنسازی فعال در لرستان دارای مجوز هستند.

چیرگی با اشاره به اینکه درآمد باشگاه‌های بدنسازی در ایام کرونا ۵۰ درصد کاهش‌یافته است، تصریح کرد: بااین‌وجود دولت تا به امروز حمایت قابل‌توجهی از باشگاه‌های بدنسازی انجام نداده است.

وی خاطرنشان کرد: قرار است اولین مسابقه استانی رشته‌های بدنسازی پس از کرونا در تاریخ ۳۰ بهمن‌ماه در شهرستان بروجرد برگزار شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close