لرستان

تعدادی از طرح‌های راکد لرستان به هلدینگ آزادگان واگذار می‌شود

روزهای بروجرد- استاندار لرستان گفت: این استان برای واگذاری برخی از طرح‌های راکد و نیمه تمام به مجموعه هلدینگ اقتصادی سرمایه‌گذاری آزادگان آمادگی دارد.

سید موسی خادمی در جلسه هماهنگی با هلدینگ اقتصادی سرمایه‌گذاری آزادگان افزود: لرستان برای تامین زیرساخت های مورد نیاز و همچنین صدور مجوزهای مربوطه در برخی از فرصت های سرمایه گذاری کشاورزی،صنعتی وگردشگری همکاری می کند.

وی اظهار داشت: طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری و پروژه های اولویت دار اقتصادی استان مشخص شده است و واگذاری آنها بررسی می شود.

شرکت خود کفایی آزادگان در سال ۷۳ به ثبت رسید و در سال ۹۳ از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل و وارد بورس شد.

شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان (سهامی عام) با نماد بورسی خودکفا، یک هلدینگ سرمایه گذاری است که عمده فعالیت های این مجموعه در حال حاضر سرمایه گذاری در زمینه های صنایع غذایی، ساختمانی، بازرگانی، دارویی، پخش و توزیع متمرکز است.

 شرکت هلدینگ یا مادر،  شرکتی است که دارای سهام ممتاز و یا عمده چندین شرکت دیگر است، به این معنا که در هیات مدیره آن شرکت ها حداقل یک عضو نماینده دارد، بنابراین دارای حق رای است و می تواند از این طریق آن شرکت ها را مدیریت و کنترل کند و از مزایای حاصل از کسب و کارهای مختلف نیز منتفع شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close