اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: دشمنان از طرح مسائل در فضای مجازی سوء استفاده می‌کنند

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: دشمنان از طرح بسیاری مسائل در فضای مجازی سوء استفاده می‌کنند بنابراین باید تولید و انتقال محتوا در این فضا با دقت بیشتری صورت گیرد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه بروجرد افزود: شهریور سال گذشته یکی از افراد مرکز نگهداری سالمندان بروجرد توسط فردی کتک خورده است که حکم قضایی فرد خاطی مهرماه پارسال قاطعانه صادر شد و به مجازات رسید.

وی اضافه کرد: این موضوع به تازگی در فضای مجازی مطرح شد و در حالیکه برخورد با فرد متخلف انجام شده است چرا باید این مطلب و خبر آن منتشر و سبب خوشحالی دشمن شود؟

امام جمعه بروجرد همچنین با اشاره به میلاد پیامبر (ص) گفت: جشن این مناسبت سه شب با رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین شهادت مصطفی خمینی را منشا قیام امام راحل دانست و افزود: دشمن به خیال باطل خود تصور کرد که وجود پسر امام(ره) خطرناک است ولی شهادت این بزرگوار، مرجع قیام شد و سخنرانان شجاع و مخلص به افشاگری علیه دشمن پرداختند.

وی همچنین خواستار صدور مجازات متناسب با جرم توسط دستگاه قضا شد و با تاکید بر تکریم ارباب رجوع گفت: کارکنان ادارات، مسوولان و مدیران باید مراقب حقوق مردم باشند چراکه کسی حق اهانت به ارباب رجوع را ندارد.

 

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close