لرستان

آزادی ۴۵۰ زندانی در لرستان

روزهای بروجرد- مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: در راستای اجرای بخشنامه پایش وضعیت زندانیان تا به ۴۵۰ زندانی از زندان‌های لرستان آزاد شده‌اند که جرائم این افراد جزو جرم‌های بی‌خطر و سبک بوده است.

عبدالمجید کشوری در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: به‌موجب بخشنامه رئیس قوه قضائیه وضعیت زندانیان و تحقق اهداف اجرای حبس، رصد و پایش می‌شود.

وی بابیان توضیحاتی در مورد این طرح افزود: در این طرح کسانی که از زندان بودنشان نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود شناسایی شوند، برای آن‌ها تصمیم فوری و فوق‌العاده اتخاذ می‌شود زیرا نباید کسی بی‌جهت در زندان بماند و در زندان رها باشد.

مدیرکل زندان‌های لرستان بیان کرد: این بخشنامه مصداق و نشانه واضحی است که در الگوی زندانبانی اسلامی زندانی عائله تحت تکفل حکومت باشد و می‌بایست دائماً تحت رصد و کنترل در چرخه اصلاح و تربیت باشد.

کشوری با اشاره به اینکه بر اساس این طرح تا به امروز ۴۵۰ زندانی از زندان‌های لرستان آزاد شده‌اند، تصریح کرد: به‌موجب بخشنامه پایش وضعیت زندانیان، افرادی که در مواعد قانونی در خصوص ادامه بازداشتشان تصمیم‌گیری نشده است و یا کسانی که مستحق برخورداری از ارفاقات قانونی همچون آزادی مشروط، تعلیق اجرای مجازات هستند بیش از گذشته مورد توجه و پیگیری واقع می‌شوند..

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close