اخبار بروجرد

۱۱ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از کرونا بروجرد پرداخت شد

روزهای بروجرد- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: امسال ۱۱ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در شهرستان پرداخت شده است.

حمید آزادبخت در گفت وگو با ایرنا افزود: این میزان تسهیلات برای جبران خسارت ناشی از کرونا به تعداد ۴۴۳ واحد صنفی از طریق  ۱۲ بانک و موسسه پرداخت شده است.                               

وی اظهار داشت: بانک ملی بیشترین تعامل و همکاری لازم را در پرداخت خسارت ها با اداره صنعت داشته است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد بیان کرد: در راستای پرداخت تسهیلات روستایی در حوزه اداره صمت بروجرد تعداد ۴۷ پرونده با درخواست ۴۲ میلیارد تومان در سامانه کارا ثبت نام نموده اند.

آزادبخت اضافه کرد: تاکنون ۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در بانکها مصوب و پرداخت شده که اشتغال ۹۵ نفر را بدنبال داشته است.
وی ادامه داد: ثبت اشتغال در حوزه صنف و سامانه رصد و صدور پروانه کسب برای متقاضیان کسب و کار در سال ۹۹ در سطح شهرستان بروجرد ۲۵۰ مورد بوده است.

رییس صمت بروجرد یادآور شد: در حوزه صنعت تعداد پروانه بهره برداری ۱۶ مورد با اشتغال ۸۴ نفر با سرمایه نزدیک ۲۰ میلیارد تومان بوده است. 

آزادبخت با اشاره به طرح توسعه واحدهای صنعتی این شهرستان گفت: امسال ۲۰ واحد صنعتی با خرید تجهیزات و اضافه شدن خط تولید با ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه در مسیر طرح توسعه قرار گرفته و زمینه  اشتغال ۴۲ نفر نیز فراهم شده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close