اخبار بروجرد

۱۰ دستگاه آسانسور در مسکن مهر بروجرد پلمب شد

روزهای بروجرد- رییس اداره استاندارد بروجرد گفت: ۱۰ دستگاه آسانسور غیراستاندارد در مجتمع‌های مسکونی مسکن مهر این شهرستان با حکم قضایی پلمب شد.

“عنایت شرفی” در گفت وگو با ایرنا افزود: پلمب این آسانسورها به دلیل داشتن نواقص بحرانی و مغایرت با استاندارد صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: با توجه به ابلاغ اخطارهای مکرر نسبت به استانداردسازی آسانسورهای نصب شده در ساختمان ها و عدم اقدام در مهلت مقرر، با اخذ نظر مقام قضایی نسبت به پلمب ۱۰ دستگاه آسانسور اقدام شد.

رییس اداره استاندارد بروجرد بیان کرد: به منظور جلوگیری از بروز هرگونه خطرات احتمالی در مسکن مهر بروجرد روند پلمب و ممانعت استفاده از آسانسورهای غیر استاندارد این مجتمع ها تا استاندارد سازی آن ادامه خواهد داشت و در همین راستا تاکنون ۱۳ دستگاه آسانسور مسکن مهر پلمب شده است.

شرفی اضافه کرد: حفظ شرایط ایمنی و عملکرد استاندارد آسانسور منوط به انجام سرویس و نگهداری ماهانه و بازرسی سالانه، به منظور حصول اطمینان از عملکرد مناسب و ایمن آسانسور است.

وی تاکید کرد: اگر سرویس و نگهداری مستمر و بازرسی ادواری سالیانه برای آسانسورها انجام نشود و حادثه ای برای استفاده کنندگان آسانسور اتفاق بیفتد، عواقب ناشی از حوادث بر عهده مدیر یا مالک ساختمان است.

رییس اداره استاندارد بروجرد ادامه داد: از ابتدای سالجاری تاکنون  ۲۲۰ مورد گواهی تایید ایمنی و کیفیت آسانسور در این شهرستان صادر شده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close