اخبار ایران

نماینده ولی فقیه در بسیج: ترامپ باید قصاص شود/ گرفتاری اقتصادی کشور آن چیزی نبود که دشمن مدنظر قرار داده بود

روزهای بروجرد- نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان گفت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به عنوان قاتل شهید قاسم سلیمانی باید قصاص شود و خرد جمعی هم این حکم را تایید می‌کند.

حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی در مراسم اولین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در گلستان شهدای اصفهان افزود: این قصاص بر اساس حکم قرآن است و نظام اسلامی تا انتقام خون این شهید را نگیرد از پا نمی‌نشیند.

وی به حضور ناو آمریکایی در خلیج فارس اشاره کرد و گفت: این حضور به دلیل ترس بود، ترس سراپای دشمن را فرا گرفته بود و بر همین اساس ناو را به منطقه فرستاده است.

وی با بیان اینکه همه ما توانایی و استعداد حاج قاسم، شهید فخری زاده و آیت الله مصباح شدن را داریم تصریح کرد: این شهید و همراهان او مصداق بارز آیه ۱۴۶ سوره آل عمران هستند و مهمترین ویژگی آنها استحکام درونی است که به استحکام بیرونی و قدرت آن ها تبدیل می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی افزود: مردم منطقه تا روز قیامت مدیون حاج قاسم خواهند بود زیرا او با داعش مبارزه کرد.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه داعش را آمریکا به وجود آورد تصریح کرد: نابودی داعش به دست شهید سلیمانی رقم خورد و توانست اقتدار اسلام را حفظ کند.

وی گفت: به شهادت رساندن حاج قاسم در دل شب بزدلانه و ناجوانمردانه رقم خورد، هنر نبود و از عزت و اقتدار این شهید نکاست.

تویسرکانی اظهار داشت: اگرچه در سال‌های اخیر به دلیل تحریم‌ها و دیگر مشکلات اقتصادی کشورگرفتاری‌های زیادی داشتیم اما این گرفتاری آن چیزی نبود که دشمن مدنظر قرار داده بود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close