اخبار بروجردویژه ها

عدم دوربرگردان آزادراه خرم‌آباد – اراک، بروجرد را در رکود و بن‌بست قرار می‌دهد

روزهای بروجرد- آزادراه اراک بروجرد خرم آباد بخشی از کریدور شمال به جنوب کشور است که اجرا و عدم اجرای آن در اختیار مقامات محلی نیست. با این وجود می توان با تمیهداتی اثرات منفی آن را بر بروجرد به حداقل رساند از جمله این تمیهدات می توان به دسترسی آسان و نزدیک این آزادراه به ورودی شهر از سمت میدان آیت الله بروجردی اشاره کرد.

اصرار به تکمیل ورودی و خروجی استاندارد این آزادراه قبل از افتتاح آن اقدام درستی است که باید حمایت شود.

در بازدید فاطمه مقصودی و معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های کشور از این پروژه، بهرامی قول مساعد داده است که تا قبل از برطرف شدن مشکل دوربرگردان شبدری به سمت بروجرد، این آزادراه افتتاح نخواهد شد.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم دوربرگردان (شبدری) و دوری از ورودی‌های بروجرد آزادراه خرم‌آباد_اراک شهر را در رکود و بن‌بست قرار می‌دهد.

فاطمه مقصودی در جریان بازدید معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های وزارت راه و شهرسازی از آزادراه خرم‌آباد_اراک که ۱۱ دی‎ماه، صورت گرفت، اظهار کرد: این آزادراه می‌تواند باعث توسعه کشور، استان و شهرستان بروجرد شود که متأسفانه بر اساس نقشه موجود این شهر را در رکود و بن‌بست قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: متأسفانه در سال‌های گذشته و سنوات پیشین برای رفع مشکلات این آزادراه در حوزه بروجرد اقدام مؤثر و چشمگیری صورت نگرفته که امیدواریم قبل از بهره‌برداری فاز نخست این پروژه ملی بتوانیم مشکل موجود در حوزه بروجرد را رفع کنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: عدم وجود دوربرگردان (شبدری) و دوری از ورودی‌های بروجرد موجب بروز مشکلاتی برای شهروندان می‌شود که در دیدارهای جداگانه با وزیر محترم و برخی معاونین به این مشکلات اشاره شده است.

مقصودی اضافه کرد: تا رفع مشکلات مردم و رفع معارضین در این حوزه، پیگیر رفع مشکلات در حوزه آزادراه خواهیم بود.

وی بیان کرد: به دلیل وجود شهر بروجرد در مسیر ترانزیتی تهران جنوب، می‌بایست از این آزادراه با عنوان خرم‌آباد_بروجرد_اراک استفاده شود تا مردم در این شهرستان از آن بهره‌مند شوند.

بهرامی معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های کشور نیز از نزدیک با مشکلات موجود آشنا شد و قول مساعدت و رفع آن‌ها را داد.

وی اظهار کرد: تا قبل از برطرف شدن مشکل شبدری به سمت بروجرد، این آزادراه افتتاح نخواهد شد.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “عدم دوربرگردان آزادراه خرم‌آباد – اراک، بروجرد را در رکود و بن‌بست قرار می‌دهد”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close