اخبار بروجرد

راه‌اندازی شهرک مشاغل مزاحم برای بروجرد ضروری است

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌اندازی شهرک مشاغل مزاحم برای بروجرد ضروری است.

عباس گودرزی در جلسه شورای اسلامی شهر بروجرد پیرامون مسائل شهرستان که امروز ۱۶ دی‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: شورا یک فرصت است برای اینکه فاصله‌ها را کم و دسترسی‌های را زیاد کند.

به گزارش ایسنا وی تصریح کرد: با توجه به امکانات شورای شهر و توجه شورای شهر می‌تواند در تحولات شهر سهم بسزایی داشته باشد.

نماینده بروجرد خاطرنشان کرد: اگر این انسجام و هماهنگی وجود داشته باشد کارها راحت‌تر و بهتر پیش می‌رود.

گودرزی اضافه کرد: این هماهنگی، همدلی، انسجام، تعامل و هم‌افزایی کمک خواهد کرد خدمات بهتر و زودتر با کیفیت بالاتر در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی بیان کرد: در دو سه سال پیش بیمارستان کوثر مطرح بود که شورا و شهرداری همراهی کردند و یک گام خوب در پیشرفت شهر برداشته شد و آن فرصت از دست نرفت.

نماینده بروجرد در مجلس ادامه داد: امروز شاهد یک ظرفیت ارزشمند حدود سه برابر افزایش سطح درمان با استانداردها هستیم و این برای شهرستان ارزشمند است.

گودرزی عنوان کرد: برای آغاز عملیات اجرایی بیمارستان امام رضا علیه السلام شورا اسلامی شهر و شهرداری پای کار آمدند و سرمایه‌گذار انگیزه پیدا کرد.

وی اظهار کرد: شهرک مشاغل مزاحم یک ضرورت برای شهرستان بوده و این یک فرصت برای شهرستان است که باید کمک شود این مشاغل ساماندهی شوند.

نماینده بروجرد با اشاره به حوزه هنری در بروجرد تصریح کرد: با حوزه هنری در بروجرد موافقت شده است و یک فرصت فراهم شده و باید از آن استفاده  کرد.

گودرزی خاطرنشان کرد: باید آنقدر جاذبه برای شهرستان ایجاد کرد که گردشگر به بهانه حضور در این شهر اسکان یابد.

وی اضافه کرد: المپیک ورزشی که در شهرستان در حال اجرا است یم فرصت خوب برای شهرستان بوده و اندازه یک کارخانه می‌تواند اشتغال ایجاد کند و باعث جذب گردشگر می‌شود.

نماینده بروجرد بیان کرد: از پروژه‌های این‌چنینی می‌توان برای بروجرد رونق اقتصادی ایجاد کرد و بروجرد به یک مقصد گردشگری تبدیل شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close