لرستان

بیش از یک میلیون کارت هوشمند ملی در لرستان صادر شد

روزهای بروجرد- سرپرست ثبت احوال لرستان گفت: یک میلیون و ۱۹۰ هزار و ۳۲۷ کارت هوشمند ملی در استان صادر و یک میلیون و ۳۹ هزار عدد تحویل متقاضیان شده است.

فریبرز امیری در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: تاکنون یک میلیون و ۳۳۲ هزار و ۳۵۱ لرستانی یعنی حدود ۹۲ درصد جمعیت استان متقاضی دریافت کارت هوشمند ملی شده اند که برای یک میلیون و ۱۹۰ هزار و ۳۲۷ آنان کارت صادر و چاپ شده است.

وی جمعیت واجد شرایط ( بالای ۱۵ سال)لرستان را برای دریافت کارت هوشمند ملی یک میلیون و ۴۵۳ هزار و ۴۵۸ نفر برشمرد و ادامه داد: تاکنون یک میلیون و ۳۹ هزار کارت تحویل شده و مابقی در ادارات ثبت احوال و یا دفاتر پیشخوان مانده است که متقاضیان برای دریافت آن مراجعه نکرده اند.

وی افزود: با توجه به لزوم ارائه خدمات دولتی مبنی بر ارائه کارت هوشمند ملی و یا داشتن کد رهگیری، انتظار می رود افرادی که تاکنون اقدام نکرده اند برای دریافت کد رهگیری و سپس کارت به مراکز پست بانک مراجعه نمایند.

امیری گفت: تمام اسناد هویتی استان الکترونیکی هستند و افراد در نقاط مختلف کشور می توانند از خدمات ثبت احوال بهره مند شوند چراکه دستگاه های اجرایی متصل به ثبت احوال می توانند هر استعلامی را با رعایت مقررات انجام دهند.

لرستان حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close