لرستان

ایجاد منطقه ویژه اقتصادی خرم‌آباد در سطح ملی پیگیری شد

روزهای بروجرد- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با حضور در محل مجمع تشخیص مصلحت نظام، طرح ایجاد منطقه ویژه اقتصادی خرم‌آباد را پیگیری کرد. 

اسد عبدالهی با حجت الله هاشم بیگی دستیار محسن رضایی دبیر مجمع و دبیر کمیسیون اقتصاد کلان مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص پیگیری طرح ایجاد منطقه اقتصادی خرم آباد دیدار و گفتگو کرد. 

عبدالهی در این خصوص گفت: کلیات منطقه ویژه اقتصادی خرم‌آباد تایید شده، مطالعات جامع آن نیز به پایان رسیده است و در محل کارخانه پارسیلون سابق راه‌اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه پارسیلون ۲۱۰ هکتار زمین دارد افزود: تمامی زیرساخت‌های لازم ازجمله آب، برق و همچنین امکانات لازم در این فضا فراهم و استعلام های لازم اخذ شده است.

وی با اشاره به تصویب کلیات منطقه ویژه اقتصادی خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: متولی این کار می‌تواند کنسرسیوم متشکل از سه بانک با مالکیت اصلی پارسیلون و یا سرمایه‌گذار کشت و صنعت خرم‌آباد باشد.

سیدموسی خادمی استاندار لرستان نیز پیش از این گفته بود راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی خرم آباد در مجلس شورای اسلامی تصویب شده است و در صورت تایید شورای نگهبان در محل فعلی شرکت پارسیلون احداث می شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close