اخبار بروجرد

معاون استاندار لرستان: فروسیلیس بروجرد در زمان بهره‌برداری ۱۲۵ شفل ایجاد می‌کند

روزهای بروجرد- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: کارخانه فروسیلیس بروجرد با حجم سرمایه‌گذاری حدود ۲۰ میلیون دلاری در زمان بهره‌برداری زمینه اشتغال مستقیم ۱۲۵ نفر را فراهم می‌کند.

سیروس ابراهیمی در جلسه بررسی مشکلات شرکت فروسیلیس بروجرد اظهار داشت: شرکت فروسیلیس بروجرد از طرح‌های اقتصادی مهم استان است که به دلیل وجود  مشکلات در حوزه زیرساخت ها، راکد شده و هنوز به بهره برداری نرسیده است.

وی افزود: طبق بررسی های به عمل آمده مشکلاتی از قبیل نبود جاده دسترسی، برق، آب، گاز و سایر زیرساخت‌ها از عمده چالش های پیش روی اجرای این پروژه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان همچنین گفت: فروسیلیس بروجرد با حجم سرمایه گذاری حدود ۲۰ میلیون دلار به لحاظ منابع در شرایط خوبی قرار دارد که در صورت بهره‌برداری از آن زمینه اشتغال مستقیم ۱۲۵ نفر فراهم می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان تصریح کرد: برای رفع مشکلات این طرح مهم اقتصادی مقرر شد تا در قالب تفاهم نامه ای با شرکت شهرکهای صنعتی استان و استانداری لرستان موضوع انجام گام به گام ، مشکلات طرح رفع شده و برنامه زمانبندی عملیات اجرایی طرح ارائه شود.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “معاون استاندار لرستان: فروسیلیس بروجرد در زمان بهره‌برداری ۱۲۵ شفل ایجاد می‌کند”

  1. با عرض سلام و احترام

    در خصوص راه اندازی کارخانه فرو سیلیس باید به عرض برسانم این قبیل کارخانه ها به دلیل آلودگی فراوان زیست محیطی خواهان زیادی ندارد و با وعده های اشتغال و …….توسط افراد ذی نفوذ انجام می گیرد تا بنر انتخاباتی برخی خالی از عملکرد نماند .برای استان لرستان که یکی از جاذبه های درآمد زایی ان طبیعت و آب و هوای آن می باشد ایجاد چنین کارخانه ای مثل کارخانه سیمان خرم آباد جز معضل زیست محیطی و افزایش بیماری های تنفسی و مرتبط با سرطان نتیجه ای در بر نخواهد داشت .اینگونه کارخانه ها می بایست در مناطق دور ازحوزه شهری و طبیعی با رعایت کلیه استانداردها احداث گردند.نمونه این نوع کارخانه فرو سیلیس سمنان است که با ساختن آن در مکانی نامناسب به لحاظ جغرافیایی در مسیر باد به سمت شهر سمنان آلودگی این کارخانه شهر سمنان را در بر می گیرد. لطفا مسئولین پیگیر احداث این کارخانه در خصوص آلودگی آن و مقدار آلودگی و بقیه موارد شفاف سازی نمایند .
    جاده ، راه آهن ، صنایع کوچک ، گردشگری ، صنایع دستی و غذایی ، و…نیاز به حمایت درشهرستان بروجرد دارند .
    بهتر است مسئولین دلسوز به فکر ایجاد صنایع سازگار با محیط زیست و اشتغال جوانان به شکل دیگری باشند .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close