اخبار بروجرد

۹۰درصد دانش آموزان بروجرد عضو شبکه شاد هستند

روزهای بروجرد- مدیر آموزش و پرورش بروجرد با اشاره به این که بیش از ۴۸ هزار دانش آموز به اینترنت دسترسی دارند، گفت: ۹۰درصد دانش آموزان عضو شبکه شاد هستند.

به گزارش ایرنا محمد مهرافزون در جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن کنفرانس این اداره برگزار شد افزود: در اواخر سال گذشته دانش اموزان به دلیل کرونا، دروس را از طریق فضای مجازی دریافت کرده اند امامشکلات شبکه شاد در بحث اینترنت و قطعی اینترنت یک مشکل اساسی است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد در رابطه با آمار دانش آموزان و شرکت آنان در شبکه ی شاد اظهار داشت : کل دانش آموزان بروجرد ۵۳۸۷۹ نفر می باشد که از این تعداد ۴۸۵۸۲ دانش آموز و ۳۹۷۹ مدیر عضو شبکه ی شاد می باشند

وی با اشاره به موفقیت های دانش اموزان بروجردی افزود: دانش آموزان بروجردی در المپیادها و مسابقات علمی و فرهنگی حائز رتبه های برتر کشوری و استانی شده اند.

رییس مخابرات بروجرد نیز در این جلسه گفت: ۱۶ هزار مشترک اینترنت در شهرستان بروجرد داریم که در خدمت دانش آموزان است.

داریوش حاتمی افزود: از همان روزهای نخست شیوع ویروس کرونا و مجازی شدن آموزش در مدارس درصدد رفع مشکلات در این حوزه بودیم اما بستر لازم اینترنت برای این حجم گسترده از استفاده در فضای مجازی مهیا نبوده است.

وی با اشاره به این که مخابرات با مشکل آی پی  روبرو است افزود: درشهرستان بروجرد همه مدارس که در محدوده سرویس اینترنت قرار دارند تحت پوشش هستند و بیشترین سرویس در بروجرد ارائه می شود.

وی اضافه کرد: باید برنامه ریزی برای اینترنت قوی در دستور کار قرار گیرد تا این مشکلات برطرف گردد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در جلسه شورای اموزش و پرورش که به ریاست سرپرست فرمانداری بروجرد برگزار شد دستور کار جلسات مورد بررسی قرار گرفت. 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close