اخبار بروجرد

معاون عمرانی وزیر کشور: اقدامات موثر شهرداری بروجرد یک الگو است

روزهای بروجرد- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: توزیع عادلانه خدمات در تمام شهرها باعث تمرکز زدایی در کشور می‌شود و براین اساس باید همه خدمات را در تمام شهرهای میانی تقسیم کنیم.

به گزارش ایرنا، مهدی جمالی نژاد در آیین افتتاح بازارچه شهروند بروجرد در پارک مادر این شهر اظهار داشت: ایجاد بازارچه شهروند که در راستای توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر که توسط شهرداری راه اندازی شده یک اقدام خوب است که می‌تواند در راستای ایجاد شهر اشتغال‌زا موثر باشد.

وی تصریح کرد: اقدامات موثر شهرداری بروجرد قابل تقدیر است و می‌تواند در راستای تداوم خدمات شهری، از آن به عنوان یک الگو بهره‌مند شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: تلاش‌های انجام شده باعث شده تا شهر بروجرد از نظر زیرساخت‌های شهری از رشد چشمگیری بهره‌مند شود.

فاطمه مقصودی افزود: در حوزه معاونت شهری نیز توانسته‌ایم پروژه‌های خوبی را در این شهر برنامه‌ریزی کنیم که این پروژه‌ها زمینه‌ساز رشد و توسعه شهرستان می‌شود.

وی ضمن تقدیر از خدمات شهرداری بروجرد اضافه کرد: تلاش‌های شهردار بروجرد و نیروهای خدوم این دستگاه خدمات رسان با همراهی شورای اسلامی شهر توانسته است شهر را به یک ثبات برساند.

بازارچه شهروند بروجرد با ۳۲ غرفه با اعتباری حدود ۳۲ میلیارد تومان در پارک مادر این شهر افتتاح شده است.

به گزارش ایرنا سفر یک روزه معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به بروجرد به دعوت فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی انجام شده که با بازدید از مراکز مختلف شهری بروجرد و بررسی مسایل و مشکلات شهری همراه خواهد بود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close