اخبار بروجرد

هفت دستگاه آسانسور مسکن مهر بروجرد پلمب شد

روزهای بروجرد- مدیرکل استاندارد لرستان گفت: هفت دستگاه آسانسور غیراستاندارد مجتمع‌های مسکن مهر بروجرد به دلیل نواقص بحرانی و مغایرت با استاندارد پلمب شد.

به گزارش ایرنا مرضیه قنبریان به رسانه ها اعلام کرد: با توجه به ابلاغ اخطارهای مکرر نسبت به استانداردسازی آسانسورهای نصب شده در ساختمان های مسکن مهر بروجرد و انجام نشدن اقدام در مهلت مقرر، هفت دستگاه آسانسور با دستور مقام قضایی، پلمب شد.

وی افزود: به منظور جلوگیری از بروز هرگونه خطرات احتمالی در مسکن مهر بروجرد روند پلمب و ممانعت از استفاده از آسانسورهای غیر استاندارد این مجتمع ها تا استانداردسازی آن ادامه خواهد داشت که در این راستا تاکنون ۲۰ دستگاه آسانسور پلمب شده است.

قنبریان ادامه داد: حفظ شرایط ایمنی و عملکرد استاندارد آسانسور منوط به انجام سرویس و نگهداری ماهانه و بازرسی سالانه، به منظور حصول اطمینان از عملکرد مناسب و ایمن است و اگر بررسی های مربوطه انجام نشود و حادثه ای برای استفاده کنندگان آسانسور اتفاق بیفتد، عواقب ناشی از حوادث، بر عهده مدیر یا مالک ساختمان می باشد.

مدیرکل استاندارد لرستان گفت: ۵۲۲ گواهی تاییدیه ایمنی آسانسور امسال با اعتبار یک ساله در این استان صادر شد.

وی بیان کرد: دراین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون، ۳۱۲ تاییدیه گواهی ایمنی در بازرسی های اولیه و ۲۱۰ تاییدیه در بازرسی های ادواری صادر شده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close