اخبار بروجرد

معاون فرمانداری: جمع‌آوری وانت‌بارها و دستفروشان از سطح شهر بروجرد ضروری است

روزهای بروجرد– معاون عمرانی فرمانداری بروجرد گفت: جمع‌آوری وانت‌بارها و دستفروشان از سطح شهر ضروری است.

یاسر امیرسرداری در جلسه شورای ترافیک بروجرد اظهار کرد: مسئله ترافیک شهری یکی از مسائلی بوده که در شهرستان حائز اهمیت است و دغدغه اصلی بشمار می‌رود. باید تلاش شود مصوبات جلسه شورای ترافیک شهرستان دقیق‌تر و عملیاتی‌تر باشد.

وی با بیان اینکه باید تمهیداتی اندیشیده شود که در ساعت اوج ترافیک مردم ناراضی نباشند و تردد به سهولت انجام شود، افزود: آموزش و ترویج ترافیک باید از مقطع ابتدایی آغاز شود و رسانه‌ها در این زمینه می‌توانند نقش بسزایی داشته باشند.

معاون فرماندار بروجرد با بیان اینکه مشکل ترافیک شهر بروجرد با اقدام کارشناسی و جهادی و هماهنگی بین دستگاه‌های مرتبط برطرف می‌شود، اضافه کرد: مصوبات جلسات شورای ترافیک باید اجرا شود.

امیرسرداری با اشاره به جمع‌آوری دستفروشان، بیان کرد: جمع‌آوری وانت‌بارها و دست‌فروش‌ها و انتقال به محل‌های که از سوی شهرداری برای آن‌ها در نظر گرفته شده ضروری است.

وی ادامه داد: تصادفات رانندگی و ایمنی ترافیک در کشور ما به مسئله‌ای بسیار حساس تبدیل شده است، به‌طوری‌که ذهن اکثر مردم و مسئولان را به خود مشغول کرده است. از سوی دیگر، تحقیقات نشان داده‌اند که عامل انسانی بیشترین سهم را در بروز تصادفات رانندگی به خود اختصاص داده است.

گفتنی است، در این جلسه مسائل مختلف طرح ترافیک شهرستان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close