اخبار بروجرد

صدور ۱۶۵ گواهی تأییدیه ایمنی آسانسور در بروجرد

روزهای بروجرد- رئیس اداره استاندارد بروجرد گفت: ۱۶۵ گواهی تأییدیه ایمنی آسانسور در شهرستان صادر شده است.

ندا مقدم حسینی در دیدار با معاون استاندار لرستان که به مناسبت هفته استاندارد در دفتر فرماندار برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۲ مورد صدور و تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد صورت گرفته است که از این تعداد، ۱۶ مورد مربوط به صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و ۱۶ مورد مربوط به تمدید و صدور مجدد پروانه کاربرد علامت استاندارد است.

وی تصریح کرد: در این مدت ۵۱۱ مورد بازرسی و نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی و خدماتی شهرستان انجام شده و ۵۸ بازرسی از تجهیزات تفریحی این شهرستان صورت گرفته است.

رئیس اداره استاندارد لرستان از انجام ۱۳۹۳ مورد بازرسی از مراکز عرضه و توزیع خبر داد و افزود: در این بازرسی‌ها ۱۲۸ موارد مغایر با الزامات استاندارد مشاهده شد و اقداماتی از قبیل اخطار، توقیف و جمع‌آوری انجام گرفت.

 مقدم حسینی بیان کرد: در شش‌ماهه اول سال جاری، ۱۶۵ گواهی تأییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در بروجرد صادر شد و هم‌چنین ۱۱ مورد آسانسور فاقد تأییدیه ایمنی آسانسور پلمب شده است.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست‌های اجرایی و رویکرد جدید سازمان ملی استاندارد ایران در راستای استانداردسازی خدمات در سال جاری و تأکید ریاست سازمان استاندارد بر این موضوع که مبتنی بر سند تحول دولت مردمی است.

رئیس اداره استاندارد لرستان عنوان کرد: رئیس و کارکنان اداره استاندارد از مرکز سالمندان بروجرد بازدید کردند در ادامه این طرح بازرسی از مدارس، هتل‌ها، رستوران‌ها و باشگاه‌های ورزشی نیز در دستور کار این اداره قرار دارد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close