اخبار بروجرد

ساماندهی فروشندگان سیار سطح شهر بروجرد نیازمند عزم جدی است

روزهای بروجرد- معاون عمرانی فرماندار بروجرد گفت: ساماندهی فروشندگان سیار با همکاری شهرداری و دستگاه‌های مرتبط نیازمند یک عزم جدی است و این مهم باید هرچه سریعتر عملیاتی شود.

 

به گزارش ایرنا مسعود فلاح در جلسه شورای ترافیک در سالن جلسات فرمانداری بروجرد اظهار داشت: هم اکنون مرکز شهر و خیابان‌های پرتردد مملو از ونت بارهایی است که برای امرار معاش اقدام به فروش انوع میوه و سبزیجات می کنند که این اقدام منجر به ایجاد گره های کور ترافیکی شده است.

وی بیان کرد: فعالیت این وانت بارها به حدی است که در خیابانهای مختلف بروجرد ایستگاه ایجاد شده و این درحالیست که بازار هفتگی تربار در نقاط مختلف شهر برگزار می شود اما این وانت ها ساز و کار خود را دارند.

فلاح اضافه کرد: پلیس راهور هر روز آنها را جریمه می‌کند اما با توجه به درآمد بالایی که دارند این جریمه‌ها مانع از ادامه کار آنها نمی‌شود.

معاون فرماندار بروجرد ادامه داد: خیابان جعفری، خیابان امام حسین، میدان بهشت و معلم از نقاطی است که بیشترین مکان فروش و فعالیت این وانت بارها بوده و ترافیک عمده ای ایجاد میکنند و جایی برای تردد نه تنها  وسیله نقلیه حتی تردد عابرین هم به سختی صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: در این راستا باید دستور توقیف انها داده شود چون با جریمه ۵۰ یا ۱۰۰ هزار تومانی اتفاقی نمی‌افتد حتی از شهرهای اطراف مانند ملایر به این شهر می‌آیند.

معاون عمرانی فرمانداری بروجرد تاکید کرد: باید نقاط حادثه‌خیز در شهرستان توسط پلیس راهور مشخص و در کارگروه ترافیک مطرح تا برای رفع آنها تصمیمات لازم گرفته شود.

فلاح گفت: خیلی از اقدامات کارشناسی نشده است در حالی‌که کارها باید علمی و کارشناسی شده انجام شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close