اخبار بروجرد

تشکیل یک تیم پزشکی، نظامی و امنیتی برای بررسی مسمومیت سریالی دانش آموزان دختر بروجردی

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: بررسی موضوع مسمومیت دانش آموزان دبیرستان احمدیه بروجرد به تیم های تخصصی سپرده شد.

به گزارش ایرنا، مسلم مرادی در جمع خبرنگاران افزود: مسمومیت دانش آموزان دبیرستان احمدیه بروجرد برای سومین بار امروز اتفاق افتاد که تعدادی از دانش آموزان با علائم حالت تهوع و سرگیجه به بیمارستان آیت الله بروجردی منتقل شدند.

وی اظهار داشت: امروز صبح یک تیم تخصصی در دبیرستان احمدیه مستقر شد تا موضوع را به سرعت و در لحظه پیگیری کنند و هیچ موردی مبنی بر نشت گاز و دیگر علائم مسمومیت مشاهده نشد.

فرماندار بروجرد گفت: در جلسه ای که عصر شنبه برگزار شد یک تیم تخصصی از پزشکان موضوع مسمومیت دانش آموزان دبیرستان احمدیه بروجرد را در طی سه مرحله گذشته بررسی کردند.

مرادی افزود: یک تیم تخصصی ویژه از نیروهای پزشکی، نظامی و امنیتی موضوع مسمومیت دانش آموزان دبیرستان احمدیه بروجرد را بررسی خواهند کرد.

وی اظهار داشت: حال عمومی دانش آموزانی که امروز به بیمارستان منتقل شدند مساعد و اکثر آنان از بیمارستان مرخص شده اند.

فرماندار بروجرد گفت: اطلاع رسانی موضوع مسمومیت دانش آموزان دبیرستان احمدیه بروجرد فقط از طریق فرمانداری انجام خواهد شد و دیگر اخبار منتشره در فضای مجازی و منابع دیگر مورد تایید نیست.

صبح شنبه تعدادی از دانش آموزان دبیرستان احمدیه بروجرد برای بار سوم با علائم حالت تهوع و سرگیجه به بیمارستان آیت اله بروجردی(ره) منتقل شدند.

امروز آماری از تعداد دانش آموزانی که به بیمارستان منتقل شدند اعلام نشد ولی منابع غیر رسمی تعداد ۴۴ نفر را اعلام کردند.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close