اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: پیشرفت های ایران، دشمنان را عصبانی کرده است

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: پیشرفت های ایران اسلامی در بخش تولید واکسن و قدرت موشکی دشمنان را عصبانی کرده است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: هر وقت دشمن خیلی دست و پا می زند مشخص می شود که از جایی ضربه ای خورده است و این ضربه به دلیل موفقیت های ایران و پیشرفت هایی بوده که سبب شکست و ناامیدی دشمن شده است.

وی با اشاره به تحریم های دشمن اضافه کرد: دشمن تصور می کرد که با تحریم ها و فشارها بتواند ملت را وادارا به تسلیم کند ولی ملت ایران تحریم ها را به فرصت تبدیل کرده اند و در این زمینه نیز مجلس طرح راهبردی مقابله با تحریم ها را مصوب کرد.

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: دانش هسته ای و پیشرفت ایران در این زمینه برای دشمن بسیار سخت است و غنی سازی ۲۰ درصد دشمن را نگران کرده است که دست و پا می زند تا از هر راهی بتواند جلوی پیشرفت ایران را بگیرد.

خطیب نماز جمعه بروجرد با اشاره به نمایش قدرت توسط نیروی دریایی ارتش گفت: این نمایش با به کارگیری موشک های مختلف و زیردریایی ساخت ایران بود که این نمایش قدرت دفاعی نیز دشمن را از پیشرفت های ایران در عرصه موشکی نگران کرده است.

حجت الاسلام حسینی ساخت واکسن ایرانی را یک موفقیت بزرگ برشمرد و افزود: ساخت واکسن توسط دانشمندان یک موفقیت است که هفته گذشته رهبر انقلاب اسلامی ایران فرمودند ورود واکسن از سه کشور خائن ممنوع است که این سخنان رهبری از جهت امنیتی، سیاسی و اقتصادی بوده است.

وی اضافه کرد: ملت ایران به دشمن اعتماد ندارد و سالهاست که دشمن هیچگاه به نفع ما کار نمی کند و هر جا توانستند ضربه زدند و ما نباید از آنها واکسن بخریم.

امام جمعه بروجرد با اشاره به گسترش مکتب شهید سلیمانی در جهان گفت: تجلیل در چندین کشور از سردار سلیمانی نشان از گسترش مکتب شهید سلیمانی است که دشمنان فهمیدند شهادت سردار برای آنها سخت تر از زنده بودنشان است.

حجت الاسلام حسینی افزود: همه جهان تنفر و خشم خود را نسبت به آمریکا نشان می دهند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close