اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باید بدنیا معرفی و منتقل شود

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد گفت: در آستانه شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس دشمنان و آمریکا و اسراییل به وحشت افتاده اند و تبلیغات آنها نشان میدهد حرکتی خواهند کرد که باید پاسخ محکمی به آنها داده شود.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی اظهار داشت: جبهه مقاومت و حماس کابوس اسراییل است، یمن، سوریه، لبنان، عراق و ایران به عنوان محور اصلی جبهه جهانی مسلمانان هستند که سردار سلیمانی علیه اسراییل تشکیل داده و اگر حرکتی کنند با جبهه مقاومت طرف خواهند بود.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: سردار سلیمانی به عنوان یک عالم حقیقی، عملی و مومن واقعی افتخاری بزرگ برای همه ما است و خدمات ارزنده ای به جامعه بشری ارائه داد.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: سردار سلیمانی جبهه مقاومت اسلامی را علیه ظالمان تشکیل داده و از همه ملتهای مختلف عضو این جبهه بودند و اگر آمریکا حرکتی بخواهد انجام دهد، پشیمان خواهد شد.

وی تاکید کرد: سالگرد شهادت شهید سلیمانی با هدف ترویج تفکر و اهداف این شهید و خصلت های بارزش برغم محدودیتهای کرونایی به بهترین نحو برگزار و برای نسل جوان به بهترین شکل تبیین شود.

خطیب نماز جمعه بروجرد ادامه داد: شهید سلیمانی شهیدی شاخص و برجسته است که می توان از وی به عنوان ابوذر، عمار، یاسر و مالک اشتر زمان یاد کرد زیرا به لحاظ اعتقاد و مومن بودن در ردیف این افراد قرار دارد.

حجت الاسلام حسینی ضمن گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهید محسن فخری زاده افزود: با توجه به محدودیتهای کرونایی و عدم برپایی ایین سالگرد شهید سلیمانی رسانه ها و شبکه های مجازی باید در این راستا بخوبی اطلاع رسانی کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close