اخبار بروجرداخبار لرستانویژه ها

استاندار: ۱۴۰ پروژه نیمه تمام در لرستان تکمیل می‌شود

روزهای بروجرد- استاندار لرستان گفت: ۱۴۰ پروژه نیمه تمام در استان تا پایان سال جاری در استان تکمیل و بهره برداری می‌شود.

 سید موسی خادمی در دیدار با امام جمعه این شهرستان افزود: در شهرستان بروجرد برای اتمام پروژه های نیمه تمام اقدامات خوبی صورت گرفته و در مجموع ۱۴۰ پروژه نیمه تمام در استان لرستان امسال تکمیل و تحویل داده می شود.

وی اضافه کرد: تا پایان سال محور آزاد راه اراک – خرم آباد تحویل می شود و ۲۶۰ میلیارد تومان به قرارگاه خاتم پرداخت شده است و این پروژه به صورت ۱۰۰ درصد تا اردیبهشت به بهره برداری می رسد که با بهره برداری از این پروژه مسافت بروجرد به خرم آباد ۴۰ دقیقه خواهد شد.

استاندار لرستان بیان کرد: هیاتی متشکل از دادگستری و استانداری بر روند تولید شرکت عظیم خودرو برای راه اندازی مجدد نظارت می کنند و این شرکت از قبل تعهداتی برای مشتریان داشته که باید انجام شود که ۱۴۰ دستگاه خودرو در گمرک دارند که به زودی وارد کارخانه شده مونتاژ خواهند شد.

خادمی با اشاره به این که ائمه جمعه همواره کمک دولت هستند، ادامه داد: فضای شهرستان بروجرد با مساعدت های لازم مطلوب است و ائمه جمعه همیشه در همه بخش ها کمک کرده اند.

وی با اشاره به کرونا و مشکلات اقتصادی اظهار داشت: بخشی از جامعه زیر خط فقر هستند و شیوع کرونا باعث شده که به مشاغل کوچک ضربه وارد شود و جبران های دولت کافی نیست که نیاز است کمک های خیرین در این زمینه بیشتر شود.

خادمی یادآور شد: سپاه و بسیج کمک های خیرین را ساماندهی می کنند و برنامه ریزی شده تا این کمک ها به دست خانوارهای نیازمند برسد.

استاندار لرستان گفت: هم اکنون در وزارت کشور طرحی برای ساماندهی خیرین برنامه ریزی شده که خیرین در یک کانال فعالیت می کنند و این طرح خوبی برای فعالیت است که باید انجام شود.

امام جمعه بروجرد نیز در این دیدار افزود: مشکلات شهرستان بروجرد در حد توان حل شود و در این راستا مشکلی که کمتر به آن پرداخته شده است فقرای حاشیه شهر هستند که پنج هزار خانواده شناسایی شده که زیر خط فقر هستند.

حجت الاسلام سید علی حسینی اظهار داشت: انتظار داریم کمک هایی به این قشر انجام شود تا در این شرایط کرونا مشکلات معیشتی آنها بیشتر نشود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close