اخبار بروجرد

گودرزی: دولت لایحه بودجه ۱۴۰۰ را پس بگیرد

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی خواستار این شد که دولت لایحه بودجه ۱۴۰۰ را پس بگیرد و آن را اصلاح کند.

به گزارش ایسنا، عباس گودرزی در اخطاری در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: دولت از سویی در بودجه درآمد غیرواقعی تعریف کرده و از سوی دیگر مالیات خانه و خودروهای لوکس را در لایحه حذف کرده است. این چه نحوه برنامه ریزی برای کشور است؟ دولت بهتر است درخواست برگشت لایحه را بدهد و آن را اصلاح کند.

گودرزی در تذکری به وزیر بهداشت، سازمان برنامه و بودجه و امور استخدامی نیز گفت: نیروهای طرحی و کارکنان قراردادی مراکز درمانی چه شدند؟ کسی برای پرستاران و کارکنان مراکز درمانی کاری نکرده است در حالی که روز پرستار را هم در پیش داریم.

وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی در خصوص مسائل حوزه انتخابیه خود گفت: لازم است ورزشگاه ۱۵ هزار نفری تکمیل شود اما پول آن تمام شده لذا خواهش می کنم شخصی را فرستاده تا تأمین اعتبار شده و در بهره‌برداری از آن تسریع شود.

نماینده بروجرد افزود: در خصوص راه‌آهن بروجرد نیز هم مصوبه کمیسیون ماده ۲۳ و همچنین ردیف ملی نیز برای آن آمده است، بنابراین هیچ مانعی بر سر راه شما قرار نداشت چرا کاری انجام نداده‌اید در حالی که برخی از حوزه‌های انتخابیه پول‌های کلان گرفته اما برخی از استان‌های محروم، مورد بی‌توجهی و کم لطفی قرار می‌گیرند لذا انتظار می‌رود که با توجه بیشتر این پروژه که مورد انتظار مردم است، تکمیل شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close