اخبار بروجردویژه ها

ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان‌های بروجرد کاهش یافت

روزهای بروجرد- معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان‌های این شهرستان کاهش یافت که نشان دهنده رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان است.

شهرام ممدوحی در گفت وگو با ایرنا افزود: کاهش ورودیهای بستری شده در بیمارستان آیت الله بروجردی بیانگر توجه جدی مردم به پروتکلهای الحاقی و رعایت طرح محدودیتها در۲ هفته گذشته است.

وی اظهار داشت: در مورد کاهش یا افزایش آمار فوت شدگان کرونایی فعلا نمی توان اظهار نظری کرد زیرا افراد بدحال بستری شده در Icu مربوط به قبل از دوران قرنطینه بوده و طبیعی است وقتی ورودی بستری کاهش یابد ورودی به Icu و بیماران بدحال و تعداد فوت شدگان نیز کاهش می یابد و نهایت هفته آینده میتوان در مورد کاهش آمار فوت شدگان صحبت نمود.

وی تاکید کرد: با توجه به کاهش امار بستری شدگان درصورتی که اعمال محدودیت ها و تعطیلی بازار و ادارات در موج سوم کرونا ادامه می یافت قطعا شاهد نتایج بهتری در مبارزه با کروتا می بودیم.

دکتر ممدوحی افزود: هم اکنون بیمارستان کوثر بروجرد به مراکز ۱۶ساعته نمونه گیری تست کرونا در بروجرد افزوده شده است.

معاون شبکه بهداشت بروجرد گفت: شهروندان می توانند برای انجام تست کرونا به بیمارستان کوثر، درمانگاههای قدس، باهنر، شهید فولادی و درمانگاه اشترینان مراجعه کنند.

وی افزود: ادامه محدودیتهای کرونایی در هفته جاری به دلیل شرایط نارنجی شهرستان وجود دارد.

وی اظهار داشت: بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونا با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان لذا محدودیت های اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برای شهرستان های نارنجی و زرد، تا پایان آذرماه دربروجرد نیز کماکان برقرار خواهد بود.

ممدوحی افزود: ضمناً عبور و مرور و ترددهای شهری در بروجرد، همچنان از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح ممنوع می باشد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close