اخبار بروجرد

هفت هزار بسته حمایتی در مدارس بروجرد توزیع شد

روزهای بروجرد- مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: هفت هزار بسته حمایتی شامل تبلت، گوشی هوشمند و ابزار مورد نیاز تحصیل دانش‌اموزان در فضای مجازی در سطح مدارس شهرستان توزیع شد.

محمد مهرافزون روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به انتشار ویروس کرونا و فعالیت مجازی مدارس توزیع بسته های حمایتی با مشارکت های مردمی به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

وی بیان کرد: در روزهای کرونایی از ظرفیت ها و قابلیت های خیرین برای کمک به مسائل آموزشی و محیط فیزیکی مدارس به نحو احسن استفاده شده است.

مهرافزون اضافه کرد: خیرین بروجرد در روزهای کرونایی در همه زمینه ها و توزیع بسته های لوازم التحریر، مواد غذایی برای رفاه دانش آموزان تلاش فراوان داشته اند که شایسته تقدیر است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت:  بیش از یک هزارو ۲۰۰ دانش‌آموز بروجردی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند و تعداد قابل توجهی از این دانش‌آموز ان بی‌بضاعت، متقاضی دریافت دستگاه‌های ارتباطی برای استفاده در سامانه‌های درسی است.

مهر افزون اظهار داشت: هر اندازه که خیرین بتوانند برای خرید تجهیزات موردنیاز دانش‌آموزان نیازمند کمک کنند، آموزش و پرورش نیز در راستای کمک به خرید این وسایل کمک خواهد کرد.

شهرستان بروجرد دارای ۵۵هزار دانش‌آموزان است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close