اخبار لرستانگوناگون

ناایمن بودن ۹۰درصد از ساختمان‌های دولتی و تجاری خرم‌آباد در برابر حوادث

روزهای بروجرد- رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری خرم‌آباد گفت: تمامی مدارس، ساختمان‌های دولتی و تجاری، ساختمان‌های پرتراکم مسکونی و پمب‌های بنزین و گاز در دوره‌های ۶ ماه مورد بازرسی قرار می‌گیرند که بیش از ۹۰ درصد اماکن بررسی شده ناایمن هستند.

مهرداد فلاح اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد تمامی ساختمان‌های تجاری، اداری و مسکونی پر خطر شهر را برسی کرده‌و به مالکان آنان اخطارهای لازم را داده است.

به گزارش فارس وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد اماکن بررسی شده از نظر ایمنی خطرناک هستند، افزود: مهمترین مشکل این ساختمان‌ها موضوع سیستم‌های اتفای حریق آنان بوده که با وجود تذکرهای متوالی در راستای اصلاح آن تا به امروز اقدامی صورت نگرفته است.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری خرم‌آباد بیان‌کرد: این سازمان از نظر قانونی توانایی الزام صاحبان این ساختمان‌ به رفع ایرادات را ندارد بلکه تنها می‌تواند طی نامه‌های رسمی به آنان اعلام اخطار کند و لیست آنان را به استانداری بدهد.

فلاح با اشاره به اینکه بیمه کردن ساختمان‌ها در برابر حوادث می‌تواند کمک خوبی به مردم باشد، تصریح کرد: تمامی مدارس، ساختمان‌های دولتی و تجاری، ساختمان‌های پرتراکم مسکونی و پمب‌های بنزین و گاز در دوره‌های ۶ ماه مورد بازرسی در برابر خطرات احتمالی  قرار می‌گیرند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close