اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد خبر داد: تشکیل ۱۳ تیم مراقبت بهداشتی با هدف شناسایی بیماران مبتلا به کرونا

روزهای بروجرد- سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: ۱۳ تیم مراقبت بهداشتی با عنوان سفیران سلامت با هدف شناسایی بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان تشکیل شد.

احمد گودرزیان در گفت وگو با ایرنا افزود: با همکاری قرارگاه شهید سلیمانی به منظور پیشگیری و کنترل ویروس کرونا با رویکرد متفاوت در این شهرستان ۱۳تیم مراقبت بهداشتی تشکیل شده است.

وی اظهار داشت: این تیم های بهداشتی جهت شناسایی و درمان خانواده های تحت نظر با عنوان سفیر سلامت با همکاری ناحیه سپاه و شبکه بهداشت در سطح شهر فعالیت خواهند نمود.

گودرزیان بیان کرد: در این طرح ۱۳ تیم مراقبتی در ۱۳ منطقه بروجرد ساماندهی شده و هرتیم ۴۰خانوار در هر منطقه را جهت بررسی و پیگیری ویروس کرونا برعهده گرفته تا مراحل شناسایی و درمان توسط کادر درمان مجرب این طرح انجام شود.

سرپرست فرمانداری بروجرد اضافه کرد: با همکاری شبکه بهداشت نیز پنج مرکز ۱۶ساعته کار شناسایی بیماران کرونایی را در سطح شهرستان برعهده دارد.

گودرزیان ادامه داد: شهروندان می توانند برای انجام تست کرونا به بیمارستان کوثر، درمانگاههای قدس، باهنر، شهید فولادی و درمانگاه اشترینان مراجعه کنند.

وی یادآور شد: ادامه محدودیتهای کرونایی در هفته جاری به دلیل شرایط نارنجی شهرستان وجود دارد.

وی اظهار داشت: براساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونا با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان لذا محدودیت های اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برای شهرستان های نارنجی و زرد، تا پایان آذرماه دربروجرد نیز کماکان برقرار خواهد بود.

گودرزیان افزود: عبور و مرور و ترددهای شهری در بروجرد، همچنان از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح ممنوع است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close