اخبار لرستان

ضرب الاجل دادستان خرم‌آباد به شهردار/ حقوق کارگران پرداخت شود

روزهای بروجرد- دادستان مرکز لرستان در نامه‌ای رسمی خطاب به شهردار خرم‌آباد، نسبت به پرداخت حقوق کارگران فضای سبز و پیک تنظیف در اسرع وقت ضرب الاجل داد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری لرستان، داریوش شاهون وند در نامه‌ای رسمی خطاب به شهردار خرم آباد گفت: از آنجایی که کارگران، قشر زحمتکش و ایثارگر جامعه هستند و در پویایی، زیبایی و نظافت عمومی شهر همواره کوشا و مؤثر می‌باشند لیکن مدتی است که کارگران فضای سبز و پیک تنظیف حقوق خود را دریافت ننموده‌اند، لهذا لازم است که در اسرع وقت حق و حقوق مشارالیها پرداخت شود.

وی با ذکر این موضوع که استنکاف از پرداخت حقوق قانونی ایشان موجب برخورد قانونی خواهد بود، تاکید کرد: بایستی در کمترین ظرف زمانی نسبت به پرداخت حقوق ایشان اقدامات لازم معمول گردد.

دادستان مرکز لرستان تصریح کرد: استیفای حقوق عموم جامعه از جمله وظایف و تکالیف قانونی دادستان به عنوان مدعی العموم می‌باشد و شایسته است مدیران در تمامی بخش‌های اجرایی این نکته را مدنظر داشته باشند که تحقق مطالبات به حق کارکنان و مردم از هر قشری که باشند وظیفه آنان است و کوتاهی در انجام وظیفه غیرقابل قبول و قانون شکنی محسوب می‌شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close