اخبار بروجرد

شهردار: بروجرد شهر ملی ورشو در کشور و دنیا معرفی شود

روزهای بروجرد- شهردار بروجرد گفت: شهرستان را باید به‌عنوان شهر ملی ورشو در کشور و دنیا معرفی کنیم.

رحیم جافری در دیدار با مدیرکل صداوسیمای لرستان، بروجرد را شهر شخصیت‌های فرهنگی و مذهبی، شهر شهیدپرور با ۱۵۰۰ شهید گلگون‌کفن، شهر سرداران جبهه و جنگ و از افتخارات لرستان معرفی کرد.

وی تصریح کرد: بروجرد به دلیل جاذبه‌های خاص گردشگری و موقعیت استراتژیک و فاصله ۱۰۰ کیلومتری با مرکز سه استان دارای پتانسیل‌های بالایی برای جذب گردشگر است و با توجه به اینکه ۷۰ درصد از جمعیت استان در شهرها زندگی می‌کنند در مسیر خدمت‌رسانی هرچقدر تلاش کنیم به همان اندازه رضایتمندی همشهریان را به ارمغان آورده‌ایم.

شهردار بروجرد با بیان اینکه شهر بروجرد به‌عنوان شهر ملی ورشو معرفی شده است خاطرنشان کرد: متأسفانه نتوانستیم در رسانه‌ها این خبر را به‌طور کامل منعکس کنیم و ما از شما انتظار داریم که بروجرد را به‌عنوان شهر ملی ورشو در کشور و حتی بالاتر معرفی کنید.

جافری به وضعیت فعلی شهرداری بروجرد اشاره کرد و افزود: از زمانی که به شهر بروجرد وارد شدم ناآرامی، نابسامانی و حقوق معوقه کارگران در شهرداری وجود داشت ولی در حال حاضر حقوق کارگران را پرداخت کردیم و پروژه‌های خوبی در حال انجام است.

وی به بحث الکترونیکی کردن شهرداری، چابک‌سازی، تعدیل ۴۰۰ تا ۵۰۰ نیرو، انضباط مالی و پرداخت بدهی‌های شهرداری و … اشاره کرد.

گفتنی است، در انتها دکتر جافری با اهدا لوح و هدایا از دست‌اندرکاران برنامه چشم‌انداز لرستان تقدیر به عمل آورد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close