اخبار بروجرد

راه یابی اثر هنرمند بروجردی به جشنواره بین المللی کشور رومانی

روزهای بروجرد- مسئول انجمن سینمای جوان بروجرد از راه یابی فیلم کوتاه «داغی» اثر فاطمه محمدی به بیست و چهارمین جشنواره بین المللی CineMAiubit کشور رومانی خبر داد.

کاوه حدادی افزود: این فیلم کوتاه در سال ۹۸ به کارگردانی خانم فاطمه محمدی هنرمند بروجردی و به تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوان بروجرد توانسته است به بخش رقابتی راه پیدا کند و به نمایش درآید.

وی تصریح کرد: این جشنواره که هدف اصلی خود را پیوند میان آثار تولیدی از مدرسه فیلم‌ها می‌داند با همکاری دانشگاه ملی موسیقی بخارست تلاش دارد تا آثاری که تیم کارگردان و آهنگساز در همکاری با یکدیگر محصول قابل تأملی را خلق کرده‌اند و فیلم نمایانگر یک موسیقی اصیل و بکر است به نمایش بگذارد.

حدادی با اشاره به موفقیت های این فیلم کوتاه گفت: فیلم کوتاه «داغی» تاکنون موفق شده است در جشنواره های بین المللی فیلم اسپانیا، اندونزی، فالودی مجارستان و بخارست رومانی حضور یابد.

مسئول سینمای جوان بروجرد در مورد داستان این فیلم اظهار داشت: شخصی به نام حفیظ هر شب با شنیدن صدای تیراندازی در مرز، به آنجا می‌رود تا از متعلقات به جا مانده از اجسادِ مهاجران، برای گذران زندگی خود بردارد. شبی میان اجساد متوجه دختری جوان و کودکش می‌شود که در گوشه‌ای مخفی شده‌اند…

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “راه یابی اثر هنرمند بروجردی به جشنواره بین المللی کشور رومانی”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close