اخبار بروجرد

دانش آموز بروجردی مقام سوم المپیاد تفکر و کارآفرینی کشور را کسب کرد

روزهای بروجرد- مدیرآموزش و پرورش بروجرد گفت: مهرسا شادباش دانش آموز نخبه بروجردی مقام سوم نخستین دوره المپیاد علمی تفکر و کارآفرینی کشور را کسب کرد.

محمد مهرافزون در گفت وگو با ایرنا افزود: مهرسا شادباش، دانش آموز سال دوم رشته تجربی دبیرستان فرزانگان بروجرد پس از کسب رتبه برتر در مراحل اول و دوم به مرحله سوم راه یافت و پس از شرکت در آزمون این مرحله توانست نشان برنز این دوره را که توسط سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برگزار شد از آن خود کند.

مهرافزون گفت: در این المپیاد سه دانش آموز بروجردی بنام های مهرسا شادباش، امیرعلی صمدی پور و امیر پورمحمودیان در رشته های تفکر و علوم زمین شرکت کردند که تنها یک مدال برنز نصیب دانش آموزان بروجرد شد.
وی تصریح کرد: در المپیاد تکاد، ۴۰ نشان طلا، نقره و برنز در رشته‌های مختلف توزیع شد که مهرسا شادباش تنها دانش آموزی از بروجردی از استان لرستان بود که توانست حائز کسب مدال شود.
مدیرآموزش و پرورش بروجرد گفت: باتوجه به اعلام رسمی سامانه نتایج آزمون‌های علمی کشور در سال گذشته تحصیلی دانش آموزان این شهرستان در مجموع ۹۳ رتبه برتر از میان ۱۶۴ رتبه برتر کل استان را کسب کرده اند.

مهرافزون ادامه داد: این تعداد رتبه برتر توسط دانش آموزان بروجرد در المپیادهای مختلف علمی نسبت به سال قبل ۵۰ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به راهیابی ۱۰۵ دانش آموز بروجردی به المپیادهای علمی اظهار داشت: این موفقیت مرهون لطف خداوند تلاش و کوشش همکاران و عوامل اجرایی زحمتکش مدارس به ویژه همت بلند شبانه روزی دانشآموزان است

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۵۵ هزار دانش آموز در ۴۲۰ آموزشگاه شهری و روستایی زیر نظر سه هزار و ۵۰۰ کادر آموزشی به تحصیل اشتغال دارند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close