اخبار بروجرداخبار لرستانویژه ها

استاندار: اعتبارات عمرانی لرستان ۸۰ درصد افزایش یافت

روزهای بروجرد- استاندار لرستان از افزایش بودجه سال ۱۴۰۰ استان در بخش های جاری و عمرانی خبر داد .

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان جلسه ویدئو کنفرانس شورای برنامه ریزی و توسعه استان به ریاست دکتر خادمی، با حضور معاونین استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد .

استاندار لرستان با اشاره به افزایش رقم بودجه ۱۴۰۰ استان، گفت: بودجه لرستان در بخش جاری امسال رقمی معادل ۴۰۷ میلیارد تومان است که با پیگیری های صورت گرفته به عدد ۶۲۴ میلیارد تومان برای سال ۱۴۰۰ رسیده و رشد ۶۵/۷ درصدی را به خود اختصاص داده است .

دکتر خادمی اظهار داشت: در حوزه عمرانی نیز بودجه استان از ۳۲۷ میلیارد تومان در سال جاری به رقم ۶۲۱ میلیارد تومان برای سال آینده رسیده که با توجه به آن ۸۰ درصد رشد داشته است .

وی با بیان اینکه افزایش اعتبارات برای استان خوب بوده است، افزود: امیدواریم با تلاش مدیران دستگاه های اجرایی، از این اعتبارات در جهت توسعه استان بهره لازم را ببریم .

استاندار لرستان تصریح کرد: با پیگیری های به عمل آمده علاوه بر اعتبارات ابلاغی از محل پیوست های قانون بودجه در ردیف عمرانی و ردیف دیگری تحت عنوان توازن منابعی تأمین شده که متعاقباً به استان ابلاغ می‌گردد .

دکتر خادمی در خصوص وضعیت پروژه های استان گفت: در حوزه پروژه های نیمه تمام استان، طرح هایی که پیشرفت فیزیکی بالاتری دارند در اولویت تخصیص بودجه قرار گرفته و عملیات تکمیل آنها اجرایی می شود .

وی همچنین در خصوص پروژه آزاد راه خرم‌آباد به اراک خاطرنشان کرد: این پروژه در حال فعالیت است و احتمالا تا پایان سال تکمیل می شود که البته اگر به دلیل مشکل معارضین محلی این موضوع به تعویق افتد، نهایتاً تا خرداد سال آینده شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود .

استاندار لرستان یادآور شد: تمامی منابع مالی این پروژه تأمین شده و با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا عملیات اجرایی آن به خوبی در حال انجام است .

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close