لرستان

استاندار: نظارت جدی بر فعالیت مشاوران املاک در لرستان ضروری است

روزهای بروجرد– استاندار لرستان گفت: نظارت جدی بر بازار مسکن و فعالیت مشاوران املاک در این استان به منظور برخورد با متخلفان و سودجویان ضروری است.

فرهاد زیویار در جلسه ویدئوکنفرانسی شورای ملی مسکن با حضور رییس‌جمهور اظهار کرد: لرستان در حوزه بازرسی میدانی اجاره مسکن رتبه هفتم کشور را دارد اما با این وجود تشدید نظارت ها بر بازار مسکن و فعالیت مشاوران املاک ضروری می باشد.

او با تاکید بر انجام اقدامات لازم برای اجرای طرح جوانی جمعیت در لرستان تصریح کرد: تاکنون پنج هزار و ۷۰۰ تقاضا در این خصوص توسط شهروندان لرستانی ثبت شده است که کمتر از یکهزار نفر واجد شرایط می‌باشند و ۱۷۳ قطعه زمین نیز هفته گذشته به متقاضیان واگذار شد.

استاندار لرستان افزود: طرح نهضت ملی مسکن، ۲ مولفه تامین زمین و تسهیلات ساخت را در برمی‌گیرد که وضعیت استان در حوزه روستایی نامطلوب نیست و جزو ۱۰ استان میانی کشور هستیم که با تسریع در اقدامات، ارتقا خواهیم یافت.

زیویار ادامه داد: اما وضعیت لرستان در خصوص مسکن شهری مناسب نیست چراکه باتوجه به شرایط توپوگرافی استان با کمبود زمین مواجه هستیم که امید می رود با اعمال تغییر و تحولات در بدنه مدیریت راه و شهرسازی، شرایط بهبود یابد.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close