گوناگون

بروجرد رتبه اول قربانیان حوادث کارگری در لرستان

در این مدت تعداد فوت‌شدگان حین کار دراستان 21 نفر (به لحاظ جنسیتی همگی مرد) گزارش شده که متأسفانه به دلیل حوادث ناشی از کار جان باختند.

روزهای بروجرد- در ۱۱ ماه امسال مرگ‌ومیر ناشی از حوادث کار در لرستان نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۱۰.۵ درصد افزایش داشته است.

افزایش 10.5 درصدی قربانیان حوادث کارگری در لرستان
افزایش ۱۰.۵ درصدی قربانیان حوادث کارگری در لرستان

به گزارش ایسنا «حمیدرضا نظیفی» مدیرکل پزشکی قانونی لرستان با اشاره به اینکه حوادث ناشی از کار در استان طی ۱۱ ماه امسال ۵۶۷ مصدوم برجا گذاشته، خاطرنشان کرد: در این مدت  ۵۶۷ نفر (۵۵۲ مرد و۱۵ زن) به دلیل حوادث ناشی از کار صدمه دیده و در مراکز پزشکی قانونی استان مورد معاینه قرار گرفتند.

نظیفی تصریح کرد: بر اساس آمارهای مراکز پزشکی قانونی استان در این ۱۱ ماه به ترتیب شهرستان‌های بروجرد با ۸ مورد، خرم‌آباد با  ۶ مورد، ازنا با ۳ مورد و الشتر و دورود هر کدام با ۲ مورد فوتی، بیشترین موارد مرگ ناشی از حوادث کار را داشتند و مابقی شهرستان  ها بدون فوتی در حوزه حوادث کاری بوده‌اند .با بررسی آمارهای منتشر شده در سال‌های اخیر، عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی، اصابت جسم سخت، برق گرفتگی، سوختگی و کمبود اکسیژن بوده که با رعایت نکات ایمنی بویژه در موارد کار در مکان‌های مرتفع (مانند جوشکاری اسکلت ساختمانها) می‌توان بروز این حوادث را تا حد قابل توجهی کاهش داد.

Using unnecessarily become a paper writer pompous language bondage

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close