اخبار بروجردویژه ها

ساخت زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد اولویتی ضروری است

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد گفت: احداث پروژه زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد با توجه به حجم بالای تصادفات در این محدوده اولویتی ضروری است.

به گزارش  فارس، عبدالرحیم رحیمی در آیین افتتاح پل شهدای دانش‌آموز این شهرستان اظهار کرد: با افتتاح این پل گره ترافیکی در این محدوده از شهر بروجرد برطرف می‌شود.

وی با اشاره به آمار بالای وقوع تصادفات منجر به فوت و جرح در محدوده پادگان مهندسی بروجرد بیان کرد: با رفع معارض و انتخاب پیمانکار، پروژه زیرگذر در این تقاطع احداث خواهد شد.

فرماندار بروجرد تاکید کرد: با توجه به آمار بالای وقوع تصادفات انتظار می‌رود با تامین اعتبار مورد نیاز پروژه در بازه زمانی معقول و تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد

رحیمی با اشاره به طولانی شدن روند اجرای پروژه ورزشگاه ولایت بروجرد افزود: متاسفانه سال‌ها است که این پروژه به دلیل وجود معارض راکد مانده و اجرایی نشده است.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود با تامین اعتبار و رفع معارض پروژه ورزشگاه ولایت به عنوان یکی از پروژه‌های اولویت‌دار در بروجرد دیده شده و تکمیل شود.

فرماندار بروجرد ابراز امیدواری کرد در سایه تلاش مسوولان و نمایندگان مردم این شهرستان روند اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی سرعت گرفته و بیش از این طولانی مدت نشوند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close