اخبار بروجردویژه ها

بروجردی: مشکل ردیف اعتباری راه آهن بروجرد رفع شد/ طراحی پروژه فرودگاه

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل ردیف اعتباری راه آهن بروجرد رفع شده است، از پایان طراحی پروژه فرودگاه این شهر خبر داد.

علاءالدین بروجردی در گفت و گو با مهر در سخنانی با اشاره به پروژه راه آهن بروجرد اظهار داشت: بعد از پیگیری های متعدد ردیف اعتباری این پروژه از جدول ۲۰ به ردیف اصلی بودجه منتقل شد.

رفع مشکل بودجه پروژه راه آهن بروجرد

وی با بیان اینکه در کنار خط آهن خرم آباد، نام بروجرد گنجانده شد گفت: با این اقدام معضل چند ساله در این زمینه عملا حل شد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رفع مشکل بودجه پروژه راه آهن موجب تسریع در اجرای آن خواهد شد تصریح کرد: یکی از اولویت های اصلی ما در سالجاری برگزاری جلسه با مسئولان ذی ربط در وزارت راه و شهرسازی برای فعال کردن این پروژه است.

بروجردی در ادامه سخنان خود بر ضرورت همکاری همه افراد اعم از کشاورزان و مالکین که در مسیر اجرای این پروژه زمین دارند تاکید کرد و گفت: تردیدی وجود ندارد که دولت پول شهروندان را پرداخت می کند.

وی تاکید کرد: کشاورزان و مالکین مسیر اجرای خط آهن بروجرد به طور حتم به حق خود خواهند رسید.

منطقه ویژه اقتصادی بروجرد در آینده موفق است

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به فرودگاه بروجرد اشاره کرد و گفت: طراحی فرودگاه نیز به پایان رسیده و اخیرا مدیرکل ساخت فرودگاههای کشور اعلام کرده اند که بخش خصوصی در این زمینه وارد مرحله تصمیم گیری شده است.

بروجردی بیان داشت: با توجه به اینکه رونق منطقه ویژه اقتصادی بروجردی به فرودگاه است و امیدواریم در آینده نیز بعد از ارتباط خط آهن از دورود به بروجرد، فاز بعدی آن که بروجرد به ملایر و خط آهن غرب کشور بوده عملیاتی شود و با توجه به این که پروژه از منطقه ویژه اقتصادی عبور می کند، این منطقه جزء مناطق ویژه اقتصادی موفق کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: موفقیت این منطقه ویژه اقتصادی به این دلیل بوده که راه زمینی، هوایی و ریلی دارد و این امر بسیار حائز اهمیت است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عملیاتی شدن پروژه راه آهن بروجرد یکی از اولویت های جدی ما است گفت: امیدواریم دغدغه شنیدن سوت قطار و غرش هواپیما در بروجرد روزی رفع شود.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close