اخبار بروجرد

برگزاری نخستین دوره بینال مجازی خوشنویسی « مدافعین ایران من »به میزبانی بروجرد

روزهای بروجرد- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از برگزاری نخستین دوره بینال ( دوسالانه ) استانی خوشنویسی ” یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان سلامت ” با عنوان « مدافعین ایران من » به صورت مجازی به میزبانی بروجرد خبر داد.

احمدحسین فتایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و تقدیر از مدافعان سلامت استان، گفت: این جشنواره همزمان با سالگرد شهادت سردار دلها با همکاری این اداره کل، موسسه فرهنگی هنری ره پویان امین و انجمن خوشنویسان بروجرد برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت در سطح جامعه و همچنین تقویت بسترهای هنری استان در این حوزه از مهمترین اهداف برگزاری بینال مجازی خوشنویسی « مدافعین ایران من » است و از تمامی هنرمندان خوشنویس استان می خواهیم در این رویداد حضوری پررنگ داشته باشند.

وی ادامه داد: هنرمندان خوشنویس استان می توانند آثار خود را در دو موضوع ” وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی ” و ” کرونا، ایثارگری و مدافعان سلامت ” در قالب خط نستعلیق و شکسته نستعلیق تا ۱۳ دی ماه ۱۳۹۹ به دبیرخانه بینال ارسال نمایند.

فتایی در پایان خاطر نشان ساخت: فراخوان این رویداد هنری بر روی پرتال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد به آدرس: https://boroujerd.farhang.gov.ir قرار گرفته و علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به این پرتال مراجعه نمایند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close