اخبار لرستان

ادارات دولتی مناطق قرمز لرستان تعطیل شد

روزهای بروجرد- استاندار لرستان گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی دولتی این استان در مناطق قرمز شیوع کرونا طی هفته آینده تعطیل است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، سیدموسی خادمی افزود: بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا، به منظور کاهش فشار بیماری و کنترل شیوع آن، تمامی ادارات در مناطق قرمز استان به تبع این تصمیم طی هفته آینده تعطیل هستند.

وی با اشاره به ۲ استثنا در خصوص تعطیلی های هفته آینده تصریح کرد: دستگاه های خدمات‌رسان و متولی امور ضروری مانند بانک ها، اورژانس و مراکز درمانی و بهداشتی، اتفافات آب، برق و گاز شامل این مصوبه نمی شوند.

استاندار لرستان اضافه کرد: همچنین با توجه به احتمال وقوع سیل در روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو، دستگاه های اجرایی مرتبط با سیل مانند راهداری و هلال احمر نیز از این تصمیم مستثنی هستند و نحوه حضور کارکنان این دستگاه‌ها در اختیار مدیر است تا ضمن برنامه‌ریزی برای حضور کارکنان، آمادگی لازم برای مواجهه با بحران احتمالی را نیز داشته باشند.

خادمی با تاکید بر اینکه اصل بر تعطیلی تمام ادارات در مناطق قرمز است اظهار داشت: با توجه به این مصوبه، مدیران دستگاه‌های اجرایی با در نظر گرفتن نوع خدمات ضروری کارکنان، برای حضور آنان در محل کار تصمیم‌گیری کنند.

از ابتدای شیوع کرونا تا چهارم آذر ابتلای قطعی ۵۴ هزار و ۶۷۲شهروند لرستانی به ویروس کرونا و مرگ یکهزار و ۱۱۱ آنان تایید شده بود.

در حال حاضر وضعیت شیوع کرونا در بروجرد، خرم آباد و سلسله قرمز، چگنی زرد و مابقی شهرستان های ۱۱ گانه لرستان نارنجی است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close