اخبار بروجردویژه ها

انتقاد امام جمعه بروجرد به عدم صدور حکم فرماندار و شهردار: این بلاتکلیفی‌ها به شهر و مردم بروجرد ضرر می‎زند

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد در انتقاد به صادر نشدن احکام فرماندار و شهردار این شهرستان گفت: این بلاتکلیفی‌ها به شهر و مردم بروجرد ضرر می‎زند.

به گزارش فارس، حجت الاسلام سید علی حسینی در جلسه هماهنگی برگزاری دهه فجر در این شهرستان با انتقاد از عدم صدور حکم فرماندار و شهردار بروجرد اظهار کرد: ۹ ماه از حضور فرماندار در این شهرستان می‎گذرد، اما تاکنون حکم او ابلاغ نشده است.

وی عنوان کرد: همچنین چند ماهی از انتخاب شهردار جدید بروجرد می‎گذرد، اما این نهاد همچنان با سرپرستی اداره شده و حکم شهردار منتخب صادر نشده است.

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: تعلل در صدور احکام مسؤولان و بلاتکلیفی در این باره به شهرستان و مردم بروجرد ضرر می‎زند.

حسینی تاکید کرد: از سویی بسیاری از ادارات این شهرستان توسط سرپرست اداره می‎شوند، حال آنکه این بلاتکلیفی‌ها بسیار برای شهر بد است.

وی در ادامه به مشکلات کارگران شهرداری اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات این نهاد تزریق نیروی مازاد است، به طوریکه بر اساس چارت سازمانی شهرداری باید ۶۸۰ نیرو داشته باشد، حال آنکه یکهزار و ۵۷۴ نیرو دارد و این یعنی ۹۰۰ نیروی مازاد.

امام جمعه بروجرد اظهار کرد: بروجرد شهر فقیری نبوده و منابع زیادی دارد که بهره‎وری از آن‎ها مدیریتی جهادی، دلسوزانه و دغدغه‎مند می‎خواهد.

حسینی مدیران را از سیاسی‎کاری پرهیز داد و افزود: نباید اجازه بدهیم عملکرد ما موجب شود به نظامی که برای آن خون‌های زیادی تقدیم شده است، خدشه‎ای وارد و یا تضعیف شود.

وی همچنین از مدیران دستگاه‎های اجرایی خواست که از فرصت مغتنم دهه فجر برای انتقال دستاوردهای بی‎شمار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی استفاده کرده و دستاوردها و اقدامات اداره خود را اطلاع‎رسانی کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close