اخبار بروجردویژه ها

کاهش ساعت فعالیت گروه شغلی ۲، ۳، ۴ در بروجرد

روزهای بروجرد- سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد گفت: همه مشاغل گروه شغلی ۲، ۳، ۴ تا ساعت ۱۸ اجازه فعالیت دارد.

احمد گودرزیان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در شهرستان همه مشاغل گروه شغلی ۲، ۳، ۴ تا ساعت ۱۸ اجازه فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: فقط مشاغل ضروری شامل؛ فروشگاه‌های مواد غذایی، نانوایی‌ها و صنوفی که ارزاق و عمومی مردم را تأمین می‌کنند اجازه فعالیت بدون محدودیت را دارند.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد خاطرنشان کرد: با توجه لزوم تشدید نظارت‌های بهداشتی بر اماکن و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نانوایی‌ها، بانک‌ها و مراکز پر رفت‌وآمد سطح شهر و به جهت کنترل و پیشگیری از ابتلای مردم به ویروس کرونا گشت و بازرسی از صنوف با مشارکت اداره تعزیرات حکومتی شبکه بهداشت و درمان اداره صمت و اتاق اصناف شهرستان انجام می‌گیرد.

 گودرزیان اضافه کرد: این بازرسی‌ها به‌منظور بررسی نحوه اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از طرف ستاد استانی مدیریت کرونا توسط اصناف و بازاریان، واحدهای خدماتی و تولیدی و …انجام می‌گیرد.

وی بیان کرد: با توجه به وضعیت خطرناک شیوع ویروس کرونا در سطح استان و طبق اعلام مصوبات ستاد همه صنوف (فروشگاه زنجیره‌ای، واحد عرضه پوشاک و البسه، مواد غذایی، شیرینی فروشان، نانوایی‌ها، بانک‌ها ملزم به رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی شامل؛ زدن ماست و استفاده از دستکش و مایع ضدعفونی‌کننده هستند و در خصوص بانک‌ها می‌بایست طبق دستورالعمل ابلاغ شده سیستم نوبت‌دهی همه بانک‌ها به‌صورت پدالی نصب شود) در حیطه کار خود هستند در غیر این صورت با قانون واحد متخلف پلمب خواهد شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close