اخبار بروجرد

معاون فرماندار بروجرد: قطع زنجیره انتقال کرونا با همراهی مردم تحقق می‌یابد

روزهای بروجرد- معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بروجرد گفت: قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با همراهی مردم و هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان تحقق می‌یابد.

حسن بلوریان در نشست فوق العاده ستاد مدیریت کرونای شهرستان بیان کرد: وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان حاد شده و محدودیتهای شدیدتری اتخاذ شده است.

به گزارش ایرنا وی افزود: مصوبات ستاد مدیریت کرونا شهرستان در تاریخ ۱۹ مهرماه تا ۹ آبان ماه جاری تمدید شده و در صورت پایدار بودن شرایط امکان تشدید شدن محدودیت‌ها وجود دارد.

وی اظهار داشت: در راستای فرهنگ سازی مقابله با کرونا در هشت ماهه گذشته اقداماتی مناسب و مطلوبی صورت گرفته است ولی برخی از مردم به پروتکل‌های بهداشتی توجه نمی کنند.

معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: وضعیت شیوع کرونا بحرانی و پایدار نیست ولی با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و قرار گرفتن مردم در فضاهای بسته و مسقف و بی خیالی برخی افراد باعث گسترش بیماری میشود. 

شهرام ممدوحی افزود: ازدحام مردم در بانکها، عدم رعایت پروتکل توسط خبازی ها و قنادی ها مشکلاتی به وجود آورده که باید تدابیرلازم برای برطرف کردن آنها به کار گرفته شود. 

وی تاکید کرد: یک بخش برای بیماران کرونایی در بیمارستان آیت الله بروجردی با همان تعداد نیرو اضافه شده ولی در برخی موارد جواب تستهای کرونا با تاخیر داده می شود. 

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد بیان کرد: در چند هفته گذشته ورودی بیماران کرونایی به بیمارستانها تقریبا ۲ برابر شده و پزشک کرونا به صورت ۲۴ ساعته در بیمارستان حضور دارد.

محمد شجاعی اضافه کرد: کنترل بیماری تنها از عهده شبکه بهداشت و درمان شهرستان خارج است و همه دستگاهها باید پای کار باشند. 

معاون عمرانی فرمانداری بروجرد گفت: راهکار برای زمان بحران بابد در نظر گرفته شود در روزهای اول اقدامات خوبی صورت گرفت ولی اگر الان به بحران برسیم برنامه ای نداریم. 

احمد فلاح اظهار داشت: مردم حاشیه شهر اعتقادی به ماسک ندارند و برای شرایط بحران بابد راهکار اندیشیده شود برای خودمان نیز احساس خطر کنیم.

وی افزود: ناوگان تاکسیرانی می تواند با ۵۰ درصد ظرفیت کار کنند و ناوگان اتوبوسرانی بیشتر نظارت شود.

معاون عمرانی فرماندار بروجرد بیان کرد: با برگزار کنندگان مراسم عروسی و عزا به شدت برخورد شود.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “معاون فرماندار بروجرد: قطع زنجیره انتقال کرونا با همراهی مردم تحقق می‌یابد”

  1. کاش روزهای بروجرد به مسایل و مشکلات شهر و مدیریت ناکارآمد شهری ورود میکرد بروجرد از هر حیث در کما است وضع شهر و شهرسازی ،حمل و نقل عمومی، فضای سبز و……امیدوارم کمی تحلیل و تلاش و پویایی در روزهای بروجرد اتفاق بیفتد ،،،،الان خبرها مانند رفع تکلیف است ،،،کار خبری و تحلیلی مشاهده نمی شود، ،،،میتوان از نیروهای علاقمند و مشتاق به صورت رایگان بهره برد، ،،،،یا مقالات افراد را در بخشی منتشر کرد …..

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close