اخبار بروجرد

قیمت هرکیلوگرم مرغ گرم در بروجرد ۲۱ هزار تومان تعیین شد

روزهای بروجرد- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم مرغ گرم در این شهرستان ۲۱هزار تومان تعیین شده است.

حمید آزادبخت در گفت وگو با ایرنا افزود: از سوی وزارت صنعت اعلام شده که مرغداری‌هایی که نهاده مرغ دریافت کرده اند باید مرغ گرم را با قیمت هر کیلوگرم۲۱هزار تومان در اختیار کشتارگاه و مصرف کننده قرار دهند.

وی اظهار داشت: این طرح در سطح شهرستان‌های استان فقط در بروجرد اجرا شده و قیمت مصرف کننده این محصول از ۲۵هزار تومان در هر کیلوگرم به ۲۱هزار تومان کاهش یافته است.

وی بیان کرد: هم اکنون روزانه ۲۲تن مرغ گرم در سطح فروشگاه‌های مختلف بروجرد توزیع می شود و هیچ‌گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد اضافه کرد: به منظور تنظیم بازار در هفته گذشته ۱۵۰ تن انواع کالای در فروشگاه‌های معتمد این شهرستان توزیع  شد.

آزادبخت ادامه داد: کالاهای توزیع شده شامل ۵۰ تن مرغ منجمد و ۱۰۰ تن روغن هستند که در سطح ۳۰فروشگاه زنجیره ای مختلف سطح شهر بروجرد توزیع می شود.

وی افزود: از ابتداری سالجاری تاکنون ۲هزار تن انواع کالای تنظیم بازاری شامل گوشت، مرغ، روغن و قند و شکر صنفی، صنعتی و مصرفی در بروجرد توزیع شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی از قبیل کم فروشی، احتکار، گرانفروشی، درج نکردن قیمت و خودداری از ارایه فاکتور، مراتب را با ستاد خبری صمت به شماره ۱۲۴ درمیان بگذارند.

شهرستان بروجرد دارای بیش از ۱۶۰واحد مرغداری است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close